امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55353 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۶:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عملیات لوله گذاری خیابان سهیل مرکزی در منطقه19 به پیشرفت 75 درصدی رسید

خبرایران : شهردار منطقه 19 گفت: عملیات لوله گذاری خیابان سهیل مرکزی به طول 880 متر در منطقه19 به پیشرفت 75 درصدی رسید.
عملیات لوله گذاری خیابان سهیل مرکزی در منطقه19 به پیشرفت 75 درصدی رسید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی افزود: طی این عملیات از 880 متر طول لوله گذاری، 700 متر طول با به کارگیری لوله های 1000 پلی اتیلن اجرا شده و مابقی 180 متر طول نیز در حال انجام است.
ضمن اینکه 200 متر از 700 متر طول لوله گذاری با همسطح سازی سرپوشیده شده و 680 مترمربع عملیات بتن ریزی نیز انجام خواهد شد.
فرهادی در خصوص تکمیل مراحل لوله گذاری به حفاری 26 منهول اشاره کرد و افزود: عملیات احداث 5 منهول به پایان رسیده و 21 منهول نیز در حال انجام است.
شهردار منطقه در خصوص سایر اقدامات انجام شده درخیابان سهیل مرکزی افزود: این معبرسال ها بصورت خاکی رها شده بود و از آنجایی که بهسازی این خیابان از مطالبات ضروری شهروندان منطقه محسوب می شد طی اقدامات عمرانی این معبر آسفالت و بهسازی شد.
او ادامه داد: آسفالت خیابان سهیل مرکزی و جنوبی ضمن ایجاد سهولت در تردد خودروها، باعث روان‌سازی و افزایش ضریب ایمنی این معبر مواصلاتی شده است.
ضمن اینکه جمع آوری و هدایت روان آبهای سطحی در این نقطه از شهر تهران بویژه در فصل بارش های جوی که پیش از این به دلیل خاکی بودن معبر باعث ایجاد مشکلاتی در تردد خودروها شده بود با این اقدام تسهیل شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب