امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55281 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در هتل سه ستاره نقش شاپور شهر داراب با خدمات و امکانات متنوع از سفر خود نهایت لذت را ببرید

خبرایران : هتل سه ستاره نقش شاپور در حال حاضر با 22 واحد اقامتی و 46 تخت میزبان مسافران شهر تاریخی داراب در جنوب شرقی استان فارس می باشد و هتل برای رفاه حال میهمانان خود خدمات و امکانات متنوعی را فراتر از یک هتل سه ستاره فراهم کرده تا مسافران از سفر به شهر داراب و اقامت در هتل نقش شاپور نهایت لذت را ببرند.
در هتل سه ستاره نقش شاپور شهر داراب با خدمات و امکانات متنوع از سفر خود نهایت لذت را ببرید
هتل نقش شاپور داراب

هتل نقش شاپور در سال 1388 در بلوار دانشجو شهر داراب در زمینی به مساحت 4059 مترمربع در دو طبقه ساخته شده است، این هتل سه ستاره در حال حاضر با 22 واحد اقامتی و 46 تخت میزبان مسافران شهر تاریخی داراب در جنوب شرقی استان فارس می باشد. این هتل برای رفاه حال میهمانان خود خدمات و امکانات متنوعی را فراتر از یک هتل سه ستاره فراهم کرده تا مسافران از سفر به شهر داراب و اقامت در هتل نقش شاپور نهایت لذت را ببرند. هتل نقش شاپور در بلوار دانشجو در نزدیکی دانشگاه آزاد داراب قرار گرفته و به لحاظ موقعیت مکانی مسافران از هتل تا مرکز شهر و جاذبه های طبیعی و تاریخی شهر داراب فاصله کمی دارند.

ساختمان هتل از دو طبقه همکف و اول شکل گرفته و مسافران برای رفتن به اتاق های طبقه اول باید از پله استفاده کنند، همچنین در این هتل شیک و مجهز امکانات متنوعی مانند رستوران، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، لاندری و سالن بیلیارد هم برای استفاده مسافران مقیم در هتل نقش شاپور داراب فراهم شده است. میهمانان هتل برای دورهمی با همسفران خود می توانند از فضای بزرگ و مجلل لابی استفاده نمایند، در این هتل برای برگزاری انواع مراسم های خانوادگی و یا دوستانه و همچنین کنفرانس های علمی و جلسات سالن اجتماعات مجللی نیز در هتل تعبیه کرده اند.

هتل نقش شاپور در یکی از زیباترین و تاریخی ترین شهرهای استان فارس یعنی داراب واقع شده و دومین هتل این شهر خوش آب و هوا محسوب می شود، پرسنل حرفه ای و مجرب این هتل به زبان انگلیسی هم تسلط دارند تا بتوانند از میهمانان خارجی به بهترین شکل ممکن میزبانی کنند. مدیریت این هتل سه ستاره جهت رفاه حال مسافران و گذراندن اوقاتی خوش در هتل وسایل سرگرمی متنوعی را برای مهمانان فراهم کرده، میز بیلیارد یکی از این امکانات است که مسافران در مدت حضور در هتل برای تفریح با همسفران خود می توانند از آن برای بازی استفاده نمایند. برای مسافرانی که معلولیت دارند هم در این هتل خدمات ویژه ای از جمله رمپ و ویلچر تدارک دیده شده است.

مسافرانی که با خودرو شخصی به داراب سفر کرده اند نیز می توانند از فضای پارکینگ غیر مسقف هتل برای توقف خودروهای خود استفاده نمایند، پارکینگ هتل مجهز به دوربین مدار بسته و نگهبانی 24 ساعته است. مهمانانی که برای انجام امور اداری خود نیاز به دستگاه فکس دارند، می توانند از دستگاه موجود در هتل استفاده کنند، وسایلی چون پرینتر و دستگاه کپی نیز برای مسافران فراهم شده است. برای مسافرانی که لباس برای اتو و یا شست و شو دارند هم در این هتل خدمات لاندری ارائه می گردد.

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/304_bmsnskr.jpg
 
 
هتل نقش شاپور داراب
 
 
 
هتل نقش شاپور داراب
 
 
هتل نقش شاپور داراب
 

 

 

 

هتل نقش شاپور داراب

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب