خبرایران : مدیرعامل شرکت Every one گفت : بزرگترین مشکل ما به عنوان کارآفرین و تولیدکننده عدم تعادل بازار در مورد واردات محصولات قاچاق و ارز و عدم مدیریت صحیح سازمانهای دولتی است، زیرا هیچ مدیریت قابل توجه و معتمدی نداریم که بتوان با اتخاذ به آن محصولی صادر کنیم.
جلیل نوری مدیرعامل برند Every one در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : برند Every one از سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت کرده و با محصولات عطر و ادکلن تولید داخل ، محصولات بهداشتی ، انواع کرمها ، چسب مو و سایر محصولات پوستی به کار خود ادامه داده ایم.
نوری درخصوص تاثیر نوسانات دلاربر فعالیت های اقتصادی شرکت های تولیدی هم تاکید کرد: در مورد نوسانات دلار باید گفت که تاثیرپذیری آن بر زندگی همه مردم از جمله برای تولیدکنندگان قابل مشاهده است. به این دلیل که قیمت مواد اولیه هر لحظه در حال افزایش است ، جنس تولید شده نیز گرانتر از قبل عرضه می شود. همچنین از لحاظ صادرات نیز آسیب دیدهایم و نوسانات ارز فشار زیادی بر ما وارد کرده است.
وی عنوان داشت : کرونا آسیب شدیدی هم از بابت فروش و هم از بابت مصرف به کار ما وارد کرده و علاوه بر آن تورم هم تاثیرات منفی در کسب و کارمان داشته است. متاسفانه قیمت مواد اولیه به چندین برابر افزایش یافته است. همچنین عدم مدیریت دولت و ارگانهای ذیربط نیز مشکلات فراوان و غیرقابل حلی را برای شرکت ما و سایر تولیدکنندگان اقتصادی به وجود آورده است.
مدیرعامل برند Every one افزود : بزرگترین مشکل ما به عنوان یک کارآفرین و تولیدکننده عدم تعادل بازار در مورد واردات محصولات قاچاق و ارز و عدم مدیریت صحیح سازمانهای دولتی است. هیچ مدیریت قابل توجه و معتمدی نداریم که بتوانیم با اتخاذ به آن محصولی صادر کنیم و به عنوان مثال اگر یک تولیدکننده از رانت و یا ارتباطات خاص استفاده نکند، امکان دریافت تسهیلات برای وی وجود نخواهد داشت.
وی ادامه داد : مشکلات تولیدی ما بیشتر در بخش واردات محصولات قاچاق به ایران است و تا زمانی که جلوی آن گرفته نشود، تولید زنده نخواهد شد. همچنین عدم حمایت بانکها از شرکتهای نوپا در حوزه تولید که به جایی وصل نیستند باعث میشود که نتوانند تسهیلات دریافت کنند.
نوری ابرازداشت : همیشه تلاش داریم تا پایینترین قیمت را از مواد اولیه تا تولید برای محصولاتمان درنظربگیریم و تنها به سود ناچیزی که عایدمان میشود قانع باشیم. ازطرفی قیمتگذاری محصولات ما در راستای حمایت از مصرف کننده به این صورت است که ۷۰ تا ۸۰ درصد جامعه بتوانند محصول را با پایینترین قیمت عرضه شده و بالاترین کیفیت خریداری کنند و رضایت آنها بزرگترین امتیاز و سود برای ما محسوب میشود.
وی خاطرنشان کرد : برند Every one با اخذ ۸۵ درصد رضایت جایگاه ویژهای در بین تولیدکنندگان و مصرفکنندگان پیدا کرده و محصولات ما جزو اولین محصولاتی است که به لحاظ کیفیت ، مسائل فنی ، قیمت و بستهبندی خاص منحصربفرد میباشد و این بزرگترین مزیت آن است که قابل رقابت با محصولات مشابه است.
این مدیر جوان درپایان سخنان خود گفت : همچنین قابل ذکر است که اولین ادکلن قیمت پایین با کیفیت بسیار بالا و استانداردهای اروپایی در ایران را این شرکت به خود اختصاص داده است. مواداولیه محصولات پوستی ما از آلمان وارد شده و با قیمت پایین و بستهبندی یونیک عرضه میشود. ضمن اینکه این محصولات متأسفانه بدون کمک و حمایت هیچ ارگان خاصی تولید میشود . هرچه تاکنون تولید داشتهایم، با استفاده از زور بازوی خودمان بوده است.