امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5510 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئيس كل بيمه مركزی مطرح کرد؛

بسيجيان بايد نمايانگر الگوهای اخلاقی ائمه باشند

گردهمايي بسيجيان سازمان هاي تابعه وزارت امور اقتصادي و دارايي با حضور احمد صادقي گلمكاني فرمانده مركز بسيج ، فرمانده حوزه ها و پايگاه هاي تابعه و اعضاء شوراي مركز بسيج در بيمه مركزي برگزار شد.
 بسيجيان بايد نمايانگر الگوهای اخلاقی ائمه باشند

به گزارش خبرایران به نقل از اداره كل روابط عمومي بيمه مركزي ، محمد ابراهيم امين در اين گردهمايي از بسيج به عنوان يك نهادي كه عهده دار حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي در سازمان هاست، ياد كرد و گفت: بسيجيان بايد از الگوهاي اخلاقي و عقيدتي ائمه پيروي كنند و آن را سرلوحه كار خود قرار دهند.

وي  از امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري به عنوان دو الگوي گرانبها نام برد و گفت: با دقت در سخنراني هاي اين دو بزرگوار مي توان نحوه برخورد آنها را با ظالم و مظلوم به خوبي دريافت كه در هنگام سخن با مستكبران،خشم از چهره و كلامشان پيداست و در هنگام سخن با مظلوم مي توان تواضع ، فروتني و عاطفه را در رفتار و كلام اين بزرگواران به وضوح مشاهده كرد.

رئيس كل بيمه مركزي خاطر نشان كرد: پاكدستي و بي توجهي به مال دنيا از ديگر درس هاي اخلاقي است كه از طريق الگو برداري صحيح از رفتار اين بزرگواران مي توان آموخت.

وي افزود: اين الگوها اگر در حوزه هاي سياسي، اعتقادي و رفتاري از سوي بسيجيان پيروي شود و به درستي به مردم انتقال يابد، مي تواند بيش از پيش حافظ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران باشد و اگر بسيج در سازماني رفتار صحيح و برخورد عادلانه نداشته باشد به نظام آسيب مي رساند .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب