امروز: جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ [2025/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54980 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در ششمین گام از پشتیبانی و مانع‌زدایی اجرایی شد؛

طرح ارزیابی خسارت ثالث و بدنه درمحل بیمه کوثر

خبرایران : طرح ارزیابی خسارت بیمه‌های ثالث و بدنه درمحل، با توجه به شرایط کرونایی و همسو با خط‌ مشی شرکت بیمه کوثر در خدمت‌رسانی سریع، دقیق و رضایت‌بخش اجرایی شد.
طرح ارزیابی خسارت ثالث و بدنه درمحل بیمه کوثر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه کوثر، سرانجام پس از ماه‌ها تلاش و برنامه‌ریزی، شرکت بیمه کوثر نظام جدیدی برای رسیدگی به خسارت بیمه‌های ثالث و بدنه طراحی و اجرا کرد.
مسعود یوسفی حضور ارزیابان خسارت در محل اعلامی مشتری را مولفه اصلی این طرح اعلام کرد و گفت: از نیمه خرداد سال‌جاری، با اجرایی شدن سازوکار جدید رسیدگی به خسارت‌های اتومبیل، علاوه کاهش مراجعه مشتریان به شرکت، سرعت تکمیل پرونده‌ها، ارزیابی و پرداخت خسارت و نیز پاسخگویی افزایش می‌یابد.
وی افزود: حادثه‌دیدگان می‌توانند هم‌زمان با اعلام خسارت از طریق شماره 89382 یا تارنمای شرکت به نشانی www.kins.ir درخواست حضور ارزیاب خسارت را در محل حادثه یا تعمیرگاه مدنظر ثبت و پیگیری کنند.
مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه کوثر با اشاره به اینکه در شرایط همه‌گیری کرونا حضور در مراکز پرداخت خسارت و خطر انتقال بیماری در ازدحام ناشی از آن نگرانی زیادی را برای هم‌وطنان ایجاد کرده است، تصریح کرد: در سازوکار جدید کوشیده‌ایم کار به نحوی پیش رود که کمتر به حضور مشتریان در واحدهای خسارت نیاز باشد تا هم نگرانی‌های کرونایی مشتریان و هزینه‌های رفت‌وآمد که مانع بزرگی در این زمینه بود کاهش یابد و هم با صرفه‌جویی در زمان پاسخگویی و پرداخت خسارت از مشتریان خود که حمایت بیمه کوثر را برای روزهای سخت خود برگزیده‌اند به خوبی پشتیبانی کنیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب