امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53667 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۳:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید معاون وزیر صمت از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

خبرایران : معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت روز سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی بازدید کرد.
بازدید معاون وزیر صمت از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی
به گزارش خبرایران از ستاد خبری بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی، محمد صادقی نیارکی در این بازدید با بیان اینکه در وزارتخانه صمت، جلسات مختلفی با انجمن ها و تشکل های حوزه لوازم خانگی در حال برگزاری است، گفت: طبق برنامه ظرف سه سال باید تراز این صنعت مثبت شود.

معاون امور صنایع وزارت صمت ادامه داد: در این راستا صادرات نسبت به واردات اجزا و قطعات باید پیشی بگیرد. به همین منظور جلسات مختلفی با حضور انجمن ها و تشکل ها و همچنین واحدهای پیشتاز این صنعت در این وزارتخانه در حال برگزاری است.

صادقی نیارکی در رابطه با افزایش عمق ساخت داخل در حوزه لوازم خانگی گفت: برنامه تولید و صادرات و برنامه عمق ساخت داخل و مثبت کردن تراز ارزی این واحدها در حال اخذ است. نکته مهم جهش تولید در سال ۹۹ بود که رشد بالغ بر ۷۰ درصد لوازم خانگی داشتیم.

معاون امور صنایع وزارت صمت ادامه داد: امسال بحث حمایت از حقوق مصرف کننده، بهبود کیفیت و بحث قیمت ازسوی وزارت صمت در حال پیگیری است.

صادقی نیارکی از متخصصان دعوت کرد از این نمایشگاه بازدید کنند و گفت: مسیر رو به رشدی در صنعت لوازم خانگی در حال طی شدن است. امیدواریم در کنار افزایش تولید و عمق ساخت داخل، بحث توسعه صادرات هم در دو سال آینده پیگیری شود و صنعت لوازم خانگی جزو صنایع ارزآور کشور باشد.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب