امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53603 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

خصالی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

فروشگاه آقا و بانو انواع برندهای معروف خارجی وایرانی را برای همه نوع سلیقه ها عرضه می کند/ برندهای معروف ایرانی به لحاظ کیفیت ، زیبایی و مدل چیزی از برندهای خارجی کم ندارند/ متاسفانه تورم و نوسانات قیمت ارز باعث افزایش قیمت پوشاک شده است

خبرایران : مدیر فروشگاه آقا و بانو (مادام موسیو) گفت: درفروشگاه آقا و بانو انواع برندهای معروف خارجی وایرانی برای همه نوع سلیقه پوشاک مردانه و زنانه وجود دارد و ما همکاری بسیار خوبی با این برندها داریم.
فروشگاه آقا و بانو انواع برندهای معروف خارجی وایرانی را برای همه نوع سلیقه ها عرضه می کند/ برندهای معروف ایرانی به لحاظ کیفیت ، زیبایی و مدل چیزی از برندهای خارجی کم ندارند/ متاسفانه تورم و نوسانات قیمت ارز باعث افزایش قیمت پوشاک شده است

خصالی مدیرفروشگاه آقا و بانو (مادام موسیو ) درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: ما 12 سال سابقه در فروشگاه آقا و بانو (مادام موسیو سابق ) داریم. این فروشگاه در استان فارس ، شهر شیراز، خیابان ستارخان قرار دارد و بهترین و به روزترین پوشاک روز آقایان و بانوان را در برندهای مختلف عرضه می کند.

وی تصریح کرد: فروشگاه آقا و بانو در دو طبقه مجزا شامل طبقه اول برای بانوان و طبقه دوم برای آقایان به فعالیت می پردازد. در طبقه اول پوشاک زنانه  شامل مانتو، پالتوبارانی، کیف ، کفش، پوت، شال ،  روسری ، انواع شالوار، دامن ، شونیز و... به فروش می رسند. درطبقه دوم هم پوشاک آقایان شامل ، اسپرت، کجوال ، انواع شلوار، کفش رسمی ، انواع اسلش ، اسپرت و... به فروش می رسند.  

خصالی تاکید کرد: درفروشگاه انواع برندهای معروف خارجی وایرانی برای همه نوع سلیقه لباس وجود دارد و ما همکاری بسیار خوبی با این برندها داریم. دراینجا ذکر این نکته مهم است که بگوییم  برندهای معروف داخلی ایرانی به لحاظ کیفیت ، زیبایی و مدل چیزی از برندهای خارجی کم ندارند و درمواقعی حتی بهتر نیزهستند.

وی افزود : به تمام نقاط استان فارس و ایران عزیز درصورت سفارش ارسال آنلاین داریم و بیشتر از 3 قلم خرید نیز شامل ارسال رایگان می شوند.  

 این مدیر جوان در خصوص تخفیف های فصلی فروشگاه آقا و بانو هم عنوان داشت : تخفیف های ما شامل خرید های فصلی و پلکانی است. درواقع ما OFF بیهوده نداریم و بزرگترین OFF ما مربوط به آخر سال است. که شامل تخفیف 20 تا 30 درصد تخفیف می شوند.

وی ادامه داد: اطلاعات فروشگاه آقا و بانو درخصوص عرضه برندهای پوشاک جدید و به روزهرروزدرپیج ما جداگانه شامل مردانه وزنانه دراینستا گرام قرارمی گیرند تا مشتریان ما درجریان تخفیف ها و برندهای به روز ما قرارگیرند.

خصالی اضافه کرد : متاسفانه به دلیل تورم و نوسانات قیمت ارزو دلار هر روزشاهد افزایش قیمت پارچه، نخ ، دکمه و ... هستیم . در نتیجه قیمت محصول نهایی افزایش می یابد. ضمن اینکه اکثر مشتریان ما در نقاط مختلف کشوربیشتر به دلیل کیفیت محصولات ماست که از ما خرید می کنند و به تخفیف یا ارزان بودن کارهای ما توجه نمی کنند. چون می دانند ما جنس بی کیفیت و معمولی دست مشتری نمی دهیم.  

وی درمورد تاثرات منفی کرونا در صنعت پوشاک خاطرنشان کرد: متاسفانه صنعت پوشاک درایام کرونا به خطرافتاد و تاکنون تاثیری منفی رو صنعت پوشاک و مد گذاشته و تمایل مردم را به خرید لباس و پوشاک کم شده است . قرنطینه، فاصله گذاری اجتماعی و کاهش سطح درآمدها عملا توان شهروندان برای خرید لباس و پوشاک کاهش داده  و این اتفاق مسئله اشتغال را در پس صنعت لباس، مد و پوشاک به خطر انداخته است.

وی اضافه کرد: درچنین شرایطی قاعدتا مردم کمتر به سمت خرید آمده اند. اما خوشبختانه فروشگاه آقا و بانو با 400 مترزیربنا و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل اهمیت دادن به سلامت تمام مشتریان هرروز در 3 نوبت فروشگاه را ما ضد عفونی می کنیم. چرا که نگران سلامت خانواده ها هستیم.

خصالی درپایان سخنان خود گفت: اتحادیه پوشاک متاسفانه در شرایط سخت کرونا هیچ حمایتی ازما تاکنون انجام نداده است. مثلا حتی به ما اعلام نمی کنند که چه روز قراربرتعطیلی فروشگاه است و ما از این بایت هم دچار زیان می شویم.  

فروشگاه آقا وبانو عرضه کننده بهترین و جدیدترین برندهای لباس آقایان و بانوان

آدرس: شیراز، ابتدای خیابان ستارخان ، بین کوچه 2 و 4 ، فروشگاه آقا و بانو (مادام موسیو سابق)
 شماره تماس: 36481719 071

آدرس اینستاگرام ، بخش بانوان

https://instagram.com/madam.monsieur.woman?igshid=fvv53ohewtr

 

آدرس اینستاگرام ، بخش آقایان

https://instagram.com/madam.monsieur.men?igshid=1p2o2oamew8r1

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب