امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53272 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اقامت راحت و جاذبه‌های گردشگری جذاب تفلیس را هتل سه ستاره پولو امتخان کنید

خبرایران : هتل پولو تفلیس (Hotel Polo) به مدیریت «ساموئل قلندری» یک هتل سه ستاره‌ در شهر تفلیس است که با فاصله‌ای ۵.۸ کیلومتری از یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های تفلیس یعنی میدان آزادی قرار دارد.
اقامت راحت و جاذبه‌های گردشگری جذاب تفلیس را هتل سه ستاره پولو امتخان کنید

به گزارش خبرایران، هتل پولو تفلیس (Hotel Polo) یک هتل سه ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است و نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل پولو تفلیس مرکز خرید ایست پوینت تفلیس است و این هتل با چاپخانه زیرزمینی استالین 7.3 km فاصله دارد.

 هتل سه ستاره پولو در فاصله 6کیلومتری از میدان آزادی تفلیس واقع شده است.از محبوب ترین امکانات هتل Polo می‌توان به اتاق و سوئیت‌‌های غیر سیگاری و مرتب، بار، باربیکیو، رایگان فای، صبحانه و پارکینگ رایگان، حیوانات خانگی مجاز، شاتل فرودگاه، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات روزانه اتاق اشاره کرد.

در همه اتاقها سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون تختخواب با کانالهای ماهواره ای، یخچال، کتری برقی، کمد لباس، میز کار، حمام اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان وجود دارد. در برخی از اتاق‌‌ها تراس نیز موجود است.

هر روز صبح صبحانه قاره ای کاملا رایگان در خدمت مهمانان هتل قرار می‌گیرد. مسافران تور تفلیس میتوانند در هتل دارت بازی نمایند؛ یا در تورهای سازماندهی شده سراسر گرجستان که توسط هتل پولو انجام می‌شود، شرکت کنند.

تئاتر روستاولی 6کیلومتر و فرودگاه بین المللی تفلیس 9کیلومتر از هتل پولو است. این هتل خدمات شاتل فرودگاه را به صورت رایگان ارائه می‌نماید.

   address: Viktor Kupradzis 27

phone number: 593322608   

آدرس هتل پولو تفلیس:

ویکتورکوپارادزیزیس 27    

شماره تلفن :  59322608      

 

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/Untitled7_fkiyeun.jpg

 

 

 

https://items.bisungasht.com/items/907/tub/Hotel_Polo_1_bisungasht_560.jpg

 

https://items.bisungasht.com/items/907/tub/Hotel_Polo_1111111111111111111111_bisungasht_560.jpg

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب