محمد جعفرایرانی با اشاره به فعالیت همکاران در صف خاطر نشان کرد :همکاران شعب به عنوان اولین کسانی که با مشتریان در ارتباط هستند باید مشتری مداری را سر لوحه اقدامات خود قرار دهند.
وی سال ۱۴۰۰ را سالی پر فراز و نشیب برای شبکه بانکی توصیف کرد و گفت:خوشبختانه در سال ۱۴۰۰ با همه مشکلات روند بانک در نسبت های مالی خوب و رو به رشد است.
ایرانی با تقدیر ازعملکرد کارکنان صف در دوره کرونا گفت:نیروی انسانی سرمایه اصلی بانک است و همکاران شعب در اجرای طرح های ملی و اجرای عملیات اعتباری برای واحدهای تعاونی و تولیدی در رسته های مختلف واجد تجاربی ارزشمند هستند و عملکرد مناسب بانک باعث شده تا نقش عاملیتی بانک در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت دولت از جمله بودجه های سالیانه و برنامه های توسعه لحاظ شود .
وی ادامه داد: بازگشت بموقع اقساط تسهیلات در حفظ و تقویت توان تسهیلاتی بانک اثرگذار است و از این رو همکاران با راهنمایی مشتریان و اخلاق حسنه تلاش نمایند تا مدیریت مطالبات به نحو مناسبی صورت پذیرد.
گفتنی است در این بازدیدها مجید طهماسبی مدیر شعب استان قم و علی وفایی مدیر شعب استان مرکزی و فریدون خالویی مدیر شعب استان لرستان نیز حضور داشتند.