امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52785 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه۲۱ در جشنواره بزرگ تفریحی و ورزشی شهروندان / اولویت مدیریت شهری، انسان محور شدن پایتخت است

خبرایران : به همت اداره ورزش منطقه۲۱ و در آستانه نیمه شعبان، جشنواره بزرگ تفریحی و ورزشی شهروندان منطقه۲۱ به منظور ترویج فرهنگ ورزش همگانی و با حضور ششصد نفر از ورزشکاران این منطقه در رشته های مختلف ورزشی، در محل زمین چمن بوستان نیلوفر برپا شد.
شهردار منطقه۲۱ در جشنواره بزرگ تفریحی و ورزشی شهروندان /  اولویت مدیریت شهری، انسان محور شدن پایتخت است

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در ابتدای این برنامه ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان گفت: با ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، ده انقلاب رخ خواهد داد. انقلاب علمی، انقلاب سبز شدن زمین و رفع خشکسالی ها، برپایی عدل و قسط، از بین رفتن ظلم و ظالم؛ گوشه ای از این برکات است.

وی افزود: دین اسلام، دین شادی است. نبی مکرم اسلام(ص) می فرمایند که خوش رویی نیمی از ایمان است. شاد کردن و شاد دیدن مردم جزء مسائلی بوده که خداوند متعال به آن پاداش نیکی می‌دهد.

شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: مدیریت شهری یکی از مهم‌ترین کارهایی که در دست انجام دارد، این است که مردم از زیست شهری خودشان لذت ببرند. امور عمرانی و شهرسازی در اعلی درجه پیگیری می شود ولی از همه مهم تر برپایی برنامه های مردم محور و اجتماعی است.


کاشانی پور اظهار داشت: هدف ما این است که در عمل اثبات کنیم، شهرداری دوستدار مردم است. با برپایی این قبیل برنامه های مفرح و مناسبتی، شهروندان و خانواده ها به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان را به سمت و سوی برنامه های انسان محور و مفید کشیده شوند. نشاطی که در جمع هزار نفری حاضر در این مراسم می بینم، بسیار خوشحال کننده است.

لازم به ذکر است در پایان این رویداد ورزشی_تفریحی که با حضور گسترده شهروندان و در رشته هایی از قبیل دارت، شوت دارت، مینی والیبال، پرش با گونی، جودو، تکواندو، اسکیت، روپایی، توپ حبابی، فوتبال دستی و سایر رشته های فردی و گروهی برگزار شد، به برگزیدگان هر رشته جوایزی به رسم یادبود اهداء شد. همچنین در جشنواره بادبادک ها، به سه نفر برتر هدایایی اختصاص یافت.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب