امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 51302 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شجاع خلیل زاده اعلام کرد؛

کامبیز دیرباز تو یک نفر حداقل درباره من حرف نزن / یک سری بازیگران دلقک هم درباره من حرف می‌زنند

خبرایران : یک سری بازیگران دلقک هم درباره من حرف می‌زنند. یک آقایی به اسم کامبیز دیرباز هم درباره من حرف زد که باید به او بگویم شما چیزی درباره فوتبال نمی‌دانی و تو یک نفر حداقل درباره من حرف نزن. تو نمی‌خواهد ادای کسانی که فوتبال می‌فهمند را در بیاوری.
کامبیز دیرباز تو یک نفر حداقل درباره من حرف نزن / یک سری بازیگران دلقک هم درباره من حرف می‌زنند

شجاع خلیل زاده بعد از جدایی از پرسپولیس و حضور در الریان، به هجمه‌ها و انتقاداتی که نسبت به این انتخابش صورت گرفته، واکنش نشان  داده در خصوص  کامبیر دیرباز اظهارداشت : سخنان کایک سری بازیگران دلقک هم درباره من حرف می‌زنند. یک آقایی به اسم کامبیز دیرباز هم درباره من حرف زد که باید به او بگویم شما چیزی درباره فوتبال نمی‌دانی و تو یک نفر حداقل درباره من حرف نزن. تو نمی‌خواهد ادای کسانی که فوتبال می‌فهمند را در بیاوری. خودت را جای من بگذار و بعد صحبت کن درباره من.

وی افزود : بعضی از بازیگران و مجریان تلویزیونی که خودشیرینی می‌کنند، دنبال فالوور هستند. با اسم من دنبال فالوور هستند. یکی از آنها را اسم بردم. یک فیلم اگر به کامبیز دیرباز 100 میلیون بیشتر بدهد سریع می‌رود بعد می‌آید درباره من حرف می‌زند؟ 50 میلیون بیشتر بدهد یک فیلم دیگر بازی می‌کند و بعد می‌آید درباره من حرف می‌زند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب