امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50673 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جدایی پسر سفیر ایران از همسر مدلینگ خود پس از ازدواجی جنجالی

خبرایران : امیرمحسن مرادیان، فرزند سفیر ایران در دانمارک با انتشار پستی در اینستاگرام از جدایی از همسرش آناشید حسینی خبر داد. او این پست را خطاب به سید مهدی صدرالساداتی، روحانی جنجالی و افشاگر نوشت.
جدایی پسر سفیر ایران از همسر مدلینگ خود پس از ازدواجی جنجالی
 امیرمحسن مرادیان، فرزند سفیر ایران در دانمارک با انتشار پستی در اینستاگرام از جدایی از همسرش آناشید حسینی خبر داد. او این پست را خطاب به سید مهدی صدرالساداتی، روحانی جنجالی و افشاگر نوشته، و آورده است که تو زندگی ام را گرفتی.
 

نام آناشید حسینی و امیرمحسن مرادیان از حدود دو سال قبل بر سر زبان ها افتاد. آناشید یکی از چهره های خبرساز و فعال در حوزه مد و لباس است و ازدواج او با امیرمحسن که فرزند سفیر ایران در دانمارک است، بر حاشیه های زندگی اش اضافه کرد. از همان ابتدا خبرهایی در خصوص جشن لاکچری این دو جوان منتشر شد که منشاء برخی از این اخبار، سید مهدی صدالساداتی، روحانی جنجالی ساکن قم بود. او که مدعی فسادستیزی است علاوه بر این زوج درباره افراد دیگری نیز به افشاگری پرداخت و از این راه توانست هواداران زیادی به دست آورد. حاشیه های زندگی آناشید و امیرمحسن تنها به افشاگری صدرالساداتی درباره عروسی شان ختم نشد و پست های آناشید نیز هر روز جنجال تازه ای به پا می کرد. که یکی از معروف ترین پست هایش در خصوص کیفی بود که او از خارج از کشور خریده بود و جنجال ها باعث شد تا او مجبور به توضیح دادن در این باره شود.

 

 

زندگی این زوج جوان ادامه داشت تا اینکه شنبه شب امیرمحسن با انتشار پستی خطاب به صدرالساداتی اعلام کرد که زندگی او و آناشید به طلاق کشیده شده است. او در پست اینستاگرامی اش نوشت:

«سلام.امیدوارم حالت خوب باشد. اما حال من خوب نیست. امیدوارم زندگی بر وفق مرادت باشد ولی برای من نیست. امیدوارم کانون گرم خانواده برایت گرم تر از همیشه باشد ولی برای من نیست. امیدوارم دخترانت در کمال سلامتی باشند ولی من فرزندی ندارم. امیدوارم رابطه ات با همسرت خوب باشد ولی من همسرم را از دست دادم. میدانی چرا؟ بگذار برایت بگویم. تقریبا دوسال پیش درست در شب عروسی من، شبی که برای همه بهترین شب زندگیشان حساب می شود تو با هر نیتی که داشتی آن شب را برای من تبدیل به بدترین شب زندگی ام کردی. هر چقدر از تو خواهش کردم هرچقدر با تو حرف زدم هرچقدر دلیل آوردم که آن عروسی لاکچری نبود و من هیچ چیزی از آن عروسی منتشر نکردم، زیر بار نرفتی و با سوالات و استدلالهایت شرایط را برای من پیچیده تر کردی. یادت می آید از تو خواستم از قم به تهران بیایی و از نزدیک با ما آشنا شوی؟ یادت می آید از تو خواستم تحقیقی در مورد پدر و خانواده ام کنی؟ یادت می آید گفتم همسرم مدتی است با حجاب شده و توان تحمل این فشار را از سمت مذهبیون به اصطلاح مذهبی ندارد؟ یادت میاید با شعار صدرالساداتی تنها نیست تشویقت می کردند و تو روز به روز خوشحال تر به ادامه راحت امیدوار می شدی؟ یادت هست چندبار به تو گفتم نوک این پیکان عدالت خواهی ات انقدر سنگین میشود که با سر به زمین خواهی خورد؟ حالا ببین همانهایی که بخاطر مقاصد سیاسی در ماجرای ما برایت سوت و کف می زدند چگونه بر خودت میتازند! ببین آنهایی که بخاطر رقابت و ‌حسادت پشت تو ایستادند و با دلهای کوچکشان بر یک زوج تازه مزدوج تاختند تا آنجا که می توانستند لگد زدند حالا کجایند و تو کجایی، شده اند منتقدین خود تو. سید مهدی تو زندگی ام را گرفتی. فقط این را بدان بعد از انتشار خصوصی ترین عکسهای همسرم بخاطر بستری که تو برایشان فراهم کردی دیگر آن آدم سر پا نشد، شاید به ظاهر خوب اما در باطن متلاشی ترین، به ظاهر خوشحال ولی از درون افسرده. سید مهدی من برای تو دعا میکنم، برای عاقبت بخیری تو، برای داشتن آرامش در زندگیت ولی یادت باشد من خدایی دارم که هیچ وقت دستم را رها نخواهد کرد. راستی برادر حال عدالتخواهیت چطور است؟

پاسخ صدرالساداتی به مرادیان

 

 

ساعتی از انتشار این پست نگذشته بود که سید مهدی صدرالساداتی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش به آن واکنش نشان داد. او نوشت:

آقای امیر محسن مرادیان! بعد از ۲۷ ماه دیدم دل نوشته ای خطاب به من نوشته اید و فرمودید حرف من بستری شد که شما امروز از عیالتان جدا شوید!

البته که امروز حال شما خوب نیست و من هم دوست ندارم شما را سرزنش کنم ! خودم محتاج دعا هستم و اسیر نفس و دستانم واقعا خالی خالیست و خداوند با فضلش درمورد همه ما قضاوت کند!

برادر عزیز! یادتان هست در مکالمه خصوصی گفتم این فخر فروشی که شما و عیالتان می کنید و آه از نهاد افراد عادی و مستضعف جامعه بلند می کنید ، آن هم به عنوان یک آقازاده، این آه ها بی اثر نیست؟! یادتان هست آن همه عکسهای سفر به اروپا؟! آن لباسهای برند آنچنانی؟! نشان دادن سینمای خصوصی دو نفره؟! یادتان هست گفتید که اگر پول ندارید جنس فیک هم نخرید و برندی در حد پولتان بخرید؟! اینها که جنس فیک میخرند فلانند و بهمان؟!

یادتان هست که گفتم من کاری به شخص شما و عیال شما ندارم و چند جمله ای پدر شما به عنوان سفیر جمهوری اسلامی را مخاطب قرار دادم و تذکر دادم و شما خودتان را جلو انداختید؟!

هر چه را انکار می کردید با واقعیتی که خودتان در فضای مجازی گذاشتید تطابق نداشت و بالاخره شد آنچه شد!

بعد از آن نیز هر ماه ایونت و فستیوال بهتر و بزرگتر و پرطرفدارتری برگزار شد و عکسهای عاشقانه تان را گرفتید و پخش کردید و همان وضع برند بازی و زندگی خوش اینستاگرامی را ادامه دادید ... و خوش به حال روزهای خوبتان! دمتان هم گرم!

برادر عزیزم! این را هر انسانی درمیابد که اساس زندگی به عشق است و یک عشق محکم با این حرف و حدیثهایی که چند روز در سالهای گذشته بر شما گذشته کمرنگ نمیشود، بلکه هر روز و هر ساعت و هر لحظه با انس با معشوق اوج میگیرد و عمیقتر میشود! اگر بنیانی از عشق پا برجاست، ان شا الله پایدار میماند! به امید روزهای خوب.

آناشید حسینی کیست؟

سیده آناشید حسینی مدل ایرانی ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز به دنیا آمده و فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است. آناشید حسینی در عرصه مدلینگ و طراحی لباس فعالیت می‌کند و به عنوان مدلینگ ایرانی و محجبه در فضای مجازی و صنعت مد شناخته می‌شود. آناشید به دلیل طراحی‌های خاص و منحصر بفرد در این حوزه به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است.

وی با توجه به فعالیتی که دارد و در طراحی لباس فعال است، بیشتر لباس‌هایی که خود آن را تهیه می‌کند به عنوان مدل پوشیده و آن را به نوعی معرفی و منتشر می‌کند. با این حال آناشید می‌گوید دوست ندارم مرا مدل خطاب کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب