امروز: یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ [2022/01/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 50239 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط مشتريان

خبرایران : دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران صبح امروز با حضور در مرکز ارتباط با مشتريان اين بانك به تماس هاي تلفني مشتريان و كاركنان پاسخ و دستور داد تا درخواست هاي تماس گيرندگان رسيدگي شود.
ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط مشتريان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این ارتباط تلفنی که به طور مستقيم ميان هموطنان، کارکنان و مديرعامل اين بانك برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها، مشكلات و سوالات خود را مطرح كردند .

دکتر اکبری در حاشیه بازدید از مرکز تماس با مشتریان بانک قرض الحسنه مهرا يران اظهار داشت: تامين نظر و رضايت مشتريان گرامي در ارائه خدمات بر اساس قوانين و دستورالعمل هاي بانكي، جزو اصول بنيادين بانك مهر ايران است و همواره تلاش شده تا با بكارگيري آخرين فناوري ها، ارائه خدمات و محصولات متنوع و اجراي سياست هاي توسعه اي، زمينه رضايت خاطر بيش از پيش آنها فراهم شود.

وی ضمن تشکر از زحمات کارکنان مرکز ارتباط مشتریان، گفت: فعالیت در مركز تماس مشتریان بانك از آن جهت كه با طيف وسيعي از افراد با سليقه هاي متفاوت مرتبط است، اهميت و حساسيت بالايي دارد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: افرادی که با این مرکز تماس مي گيرند، معمولا به دنبال راه حلي براي رفع مشکل و انجام كار بانكي خود هستند، بنابراين در عين حالي كه با نهايت احترام با آنها برخورد مي شود، بايد با آگاهي كامل و تسلط بر خدمات بانك، در سريعترين زمان ممكن، نسبت به رفع مشكل آنان اقدام شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب