بعد از ظهر یک روز داغ تابستان راهی شرکت آرنا شدیم. در انبوه ماشینهایی که برای اسپورت شدن در مقابل مغازههای خیابان سورنا صف کشیدهاند به ساختمان شرکت "بهکاران نوآور آرنا" به عنوان بازوی اجرایی "شرکت فناپ" در حوزه راهکارهای مبتنی بر وب، موبایل و بازی رایانه ای میرسیم.
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان بعد از ظهر یک روز داغ تابستان راهی شرکت آرنا شدیم. در انبوه ماشینهایی که برای اسپورت شدن در مقابل مغازههای خیابان سورنا صف کشیدهاند به ساختمان شرکت "بهکاران نوآور آرنا" به عنوان بازوی اجرایی "شرکت فناپ" در حوزه راهکارهای مبتنی بر وب، موبایل و بازی رایانه ای میرسیم.
شرکتی فناورانه در بهشت ماشین بازها
در ساختمان شرکت بهکاوان نوآور آرنا محسن اکبری موید، مدیرعامل آرناتک انتظارمان را میکشد. همه چیز برای یک گفتوگوی دوستانه در جمعی فناورانه آماده است.
اکبری موید از زمان شکل گیری شرکت اش می گوید: «آرنا با ادغام واحد توسعه سریع نرمافزارهای شرکت فناپ و شرکت بهکاران نوآور در سال 1387 آغاز به کار کرد و در حال حاضر سهامدار عمده آن شرکت فناپ است. فعالیت آرنا در حوزه های وب، بازی های آنلاین و همچنین تولید محتوا در صنعت سرگرمی و بازی است.
آرناتک در یک نگاه
به طور کلی می توان گفت این شرکت متشکل از 35 نیروی جوان متخصص، باتجربه، کارآزموده است که در دو محور اصلی بازی و وب به صورت تخصصی فعالیت می کنند. علاوه بر این دو مورد، ارائه راهکارهای اجرایی (شامل پورتال، فروشگاه و ...) به شرکتهای بزرگ، بانکها و باشگاههای ورزشی چون پرسپولیس از دیگر مأموریتها و فعالیت های مهم آرنا است.
ی
بازیگر کهنهکار بازار وب، متمرکز بر ارائه خدمات به بنگاهها *( B2B ) و مشتریان *( B2C )
مدیرعامل آرنا میگوید: «سابقه آرنا در حوزه وب قدیمیتر از بازی است و تقریبا شرکتی کهنهکار در این حوزه به حساب میآید. وبسایتهای طراحی شده توسط شرکت، این نکته را تایید می کند. این شرکت به مشتریهایی که علاوه بر خدمات وب، توان پرداخت هزینه کار با کیفیت را دارند، خدمات B2B را ارائه میکند. طراحی پورتالهایی چون بانک پاسارگاد، بانک توسعه تعاون و دانشگاه خاتم نمونه هایی از کارهای انجام شده توسط این شرکت است.»
از دیگر تجربیات این شرکت، طراحی وب سایت کودک بانک پاسارگاد است که در طراحی آن، بهروزترین فناوریها استفاده شده است. فرهنگسازی مفاهیم بنیادین بانکی، اقتصادی و پسانداز، نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک، اینترنت و فناوری اطلاعات در بین کودکان و نوجوانان با استفاده از روشهای سرگرمی قصه، فیلم، عکس، بازی، چیستان، لطیفه، کتاب، نقاشی، آموزش، موسیقی و رنگآمیزی از اهداف این وبسایت است.

اکبری موید با اشاره به خدمات به مشتریان (B2C ) این شرکت، افزود: همچنین مدتی است که به ارائه خدمات به مشتریان (B2C ) تمرکز کردهایم که، باشگاه پرسپولیس و سایت http://2014.ir از این جمله هستند.