امروز: دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۴ [2025/06/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 49333 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تندیس رضایتمندی مشتری برای بیمه آسماری

خبرایران : شرکت بیمه آسماری توانست تندیس اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری را از آن خود کند.
تندیس رضایتمندی مشتری برای بیمه آسماری

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، این اجلاس که با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتریان در دوران کرونا و پسا کرونا برگزار شد، بیمه آسماری را به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در این حوزه معرفی کرد.

اشتراک و انتقال دانش و تجارب متخصصین مسئولان و نخبگان مدیریت ایران در دوره کرونا و پساکرونا، اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین المللی و نیز تبیین جایگاه کیفیت و بهره وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده بین آحاد مردم در شرایط بحرانی از جمله اهداف این مراسم بود.

 این اجلاس سومین همایش ملی نقش مدیران در پیشبرد اقتصاد با رویکرد مشتری مداری بود که به نقش مشتری مداری و شیوه های نوین رهبری بازار در جهش تولید و نیز تقویت استراتژی های سازمان ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان پرداخت.

اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری سوم شهریور ماه در سالن آبگینه وزارت امور خارجه برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب