امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4849 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت شروع فصل تابستان

کمپین عکاسی تابستانه برند تاژ ادامه دارد

به مناسبت شروع فصل تابستان، برند تاژ اقدام به برگزاری یک کمپین و مسابقه عکاسی تابستانه کرده که موضوع آن بر محور «تاژ، کف، حباب و شستشو» استوار است.
کمپین عکاسی تابستانه برند تاژ ادامه دارد

به گزارش خبرایران ، در این مسابقه که هدف از آن الحاق چاشنی هیجان و شادی به فعالیت های مخاطبین است، علاقه مندان می توانند در سه دوره ۱۴ روزه در این کمپین شرکت کرده و جوایزی را از آن خود کنند.

شرکت کنندگان باید عکس‌های خلاقانۀ خود را با اِلمان‌ها و عناصری مانند کف، حباب، شستن و غیره با حضور یکی از محصولات تاژ به عنوان سوژه عکاسی، در شبکه های اجتماعی با هشتگ #تاژستانه و به صورت عمومی به اشتراک بگذارند.

برخی از راه های شرکت عکس ها در این مسابقه شامل این موارد است:  ایمیل عکس به آدرس crm@alwaystage.com،  آپلود عکس در سایت tagelife.com،  ارسال از طریق Direct اینستاگرام،  ارسال Message روی فیسبوک، انتشار در شبکه های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک و گوگل پلاس.

 مراسم اهدای تمامی جوایز در تاریخ سه شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۳۹۳ ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات تاژ با حضور برندگان، پرسنل و مدیران سازمان برگزار می گردد.

جوایز این مسابقه که به 17 برنده اعطا می شود شامل 15 دستگاه تبلت سامسونگ و 2 دستگاه  iPhone 5S سامسونگ است.

دوره اول این کمپین، سه شنبه ۳ تا ۱۷ تیرماه  و دوره دوم آن چهارشنبه ۱۸ تا ۳۱ تیرماه خواهد بود. دوره سوم نیز روز چهارشنبه ۱ تا ۱۴ مردادماه برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.tagelife.com مراجعه کنید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب