امروز: یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۴ [2025/06/01]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48442 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عیسی امامی اعلام کرد؛

لزوم استفاده حداکثری از سرمایه اجتماعی در حوزه بازاریابي و جذب منابع

خبرایران : عیسی امامی عضو هیات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در بازديد از شعب و دواير ستادي مديريت شعب استان زنجان بر لزوم استفاده حداکثري از سرمايه اجتماعي در حوزه بازاريابي و جذب منابع تاکيد کرد.
لزوم استفاده حداکثری از سرمایه اجتماعی در حوزه بازاریابي و جذب منابع

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامي در سفر به استان زنجان غفلت از سرمايه اجتماعي را بسيار جبران ناپذير و عدم توجه به اين شبکه ي گسترده ي ارتباطي را حلقه مفقود در فرايند بازاريابي و تجهيز حداکثري منابع دانست.
وی همه کارکنان را به بهره برداری از این سرمایه عظيم و پتانسيل بالقوه ملزم کرد و استفاده از اين حلقه وصل و بازاريابي از طريق واسطه ها را بعنوان زنجيره اي گسترده از نيروي انساني بسيار حياتي برشمرد.

بانکداری هوشمند، ارکان اصلی اقتصاد هوشمند و سیستمی

امامی از بانکداری هوشمند بعنوان یکی از ارکان اقتصاد هوشمند و سيستمي ياد کرد و گفت: ايجاد شفافيت كامل اطلاعاتي، مبارزه با سرقت اطلاعات، صيانت از مالكيت فكري و معنوي و همچنين عملكرد آماري مطلوب از خصوصيات بارز اين نوع بانكداري است.
وی در حوزه ی بانکداری هوشمند قدرت تعیين مشتري را با سيستم دانست و عملياتي نمودن اين نوع بانکداري را از برنامه هاي بانک مهر ايران برشمرد و راه اندازي سامانه ميعاد و غدير را از مصاديق اين حرکت تحول آفرين ياد كرد.
در ادامه، نجدی مدیر امور استان های بانک مهر ایران نيز بيان داشت: بانکداري نوين در راس برنامه ها و خدمات بانک است و در حوزه بانکداري غير حضوري خدمات ارزشمند و منحصر بفردي در بانك مهرايران ارائه شده است.
مدیر امور استان ها تصریح کرد: تکریم مشتری و ارباب رجوع از اصول بسيار مهم و در راس منشور اخلاقي و حرفه اي کارکنان بانك مهر ايران به شمار مي آيد كه بايد همواره مورد توجه ويژه قرار گيرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب