امروز: پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ [2025/05/15]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 48378 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در راستاي حفظ سلامت شهروندان انجام می شود؛

روش های غیرحضوری پاسخ گويي به شهروندان در شهرداری منطقه 15

خبرایران : معاونت شهرسازی و معماری منطقه15 به منظور سلامت شهروندان و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی روش های غیرحضوری پاسخ گويي به شهروندان را تشریح کرد.
روش های غیرحضوری پاسخ گويي به شهروندان در شهرداری منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدی صفدري معاون شهرسازي و معماري منطقه گفت: در راستای رفع نگراني و دغدغه هاي بازگشت و شيوع مجدد بيماري كرونا در جامعه و ادارات و با هدف كاهش تردد هاي غير ضروري و حجم مراجعات حضوري به حوزه هاي شهرسازي و معماري، تلاش کرده ایم با ایجاد تنوع دسترسی از راه دور، حضور مراجعين را در حوزه شهرسازي و معماري منطقه کم کنیم.

صفدری به تشریح روش های پاسخ گویی طرح فاصله گذاری اجتماعی پرداخت و افزود: در این راستا نماينده ی مطلع و تام الاختيار معاونت شهرسازي منطقه در دفاتر خدمات الكترونيك شهر به صورت ثابت(روزانه) مستقر شده است تا در ساعات اداری پاسخ گوي شهروندان باشد تا به كاهش لزوم مراجعه حضوري متقاضيان به حوزه شهرسازي و افزايش كيفيت خدمات کمک شود.

او با اشاره به اینکه شهروندان همچنین مي توانند در صورت حضور در شهرداری منطقه 15 به« باجه پاسخ گويي» مستقر درحوزه شهرسازي منطقه مراجعه کنند، افزود: کارشناسانی نیز از تمام حوزه های تخصصی نظیر طرح تفصيلي، بر وكف، صدور پروانه، نظارت فني،  اجراي احكام و روساي ادارت شهرسازي و كنترل ساخت وساز نواحي در این اتاق مستقر شده اند تا پاسخ گوی شهروندان باشند.

معاون شهرسازي و معماري منطقه ادامه داد: به منظور تكريم بيشتر ارباب رجوع و شهروندان تمامی كميته، كميسيون و جلسات تخصصي حوزه شهرسازي و معماري حتي المقدور به صورت غير حضوري يا بعد از ساعت 14:00 برگزار مي شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب