امروز: جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ [2025/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46607 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل بانک صادرات ایران تأکید کرد:

روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است

​مدیرعامل بانک صادرات ایران در دومین روز از هفته روابط‌عمومی طی نشستی صمیمی با همکاران اداره‌کل روابط‌عمومی، بر تبیین هر چه بیشتر دستاوردها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانک صادرات ایران و تقویت ارتباط با همکاران و مشتریان تأکید کرد.
 روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است
حجت‌اله صیدی با اشاره به اینکه روابط‌عمومی بخش مهمی از زنجیره ارزش بانک است، اظهار داشت: نقش روابط‌عمومی در تبین ظرفیت‌ها و اطلاع‌رسانی‌های داخلی و خارجی بسیار حایز اهمیت است و با توجه به تغییر ماهیت رسانه‌ها و مواجهه عموم با آن‌ها، همکاران روابط‌عمومی باید بیش از پیش به دانش روز و مهارت‌های نوین ارتباطی و اطلاع‌رسانی تجهیز شوند.
 وی با تاکید بر اینکه انعکاس درست و مناسب انتظارات جامعه و همکاران به مدیریت و ارکان بانک در ترسیم مسیر راه و تعیین سیاست‌های جدید حائز اهمیت است، اظهار کرد: فعالیت روابط‌عمومی بانک صادرات ایران نمره قابل قبولی دارد اما همکاران روابط‌عمومی هچنان باید به کسب مهارت‌های بیشتر و ارتقای حرفه‌ای اهتمام ورزند.
در این دیدار که با حضور حسن زاهدی، رئیس اداره کل حوزه مدیریت بانک صادرات ایران برگزار شد، امیر لعلی، مدیر امور ارتباطات و بازاریابی نیز با قدردانی از نگاه حمایت‌گرانه مدیریت عالی بانک نسبت به روابط‌عمومی، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو در این اداره‌کل ارائه کرد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب