امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46498 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۳:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه IRANTUN2023 برگزارشد؛

تقدسی‌نژاد: نمایشگاه شهر آفتاب یکی از بزرگترین‌ سایت‌ها برای برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت خودرو است / چیذری: بخش‌های جانبی بخش‌های جذاب نمایشگاه آفرود و تیونینگ است

خبرایران :مراسم افتتاحیه «دومین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم یدکی و مصرفی، تیونینگ،کمپینگ، آفرود،آپشن خودرو وموتورسیکلت های کلاسیک IRANTUN2023 » با حضور «دکترعباس تقدسی نژاد»مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب، «دکترعمو رسولی» مدیرعامل نمایشگاه قم ،«دکترعلیرضا چیذری» مدیراجرایی این نمایشگاه و مدیرعامل شرکت برنامه سازان میهن (برسام)واصحاب رسانه درنمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزارشد.
تقدسی‌نژاد: نمایشگاه شهر آفتاب یکی از بزرگترین‌ سایت‌ها برای برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت خودرو است / چیذری: بخش‌های جانبی بخش‌های جذاب نمایشگاه آفرود و تیونینگ است

به گزارش خبرایران، مراسم افتتاحیه «دومین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم یدکی و مصرفی، تیونینگ،کمپینگ، آفرود،آپشن خودرو وموتورسیکلت های کلاسیک IRANTUN2023 » با حضور «دکترعباس تقدسی نژاد»مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب، «دکترصابر عمو رسولی» مدیرعامل نمایشگاه قم ،«دکترعلیرضا چیذری» مدیراجرایی این نمایشگاه و مدیرعامل شرکت برنامه سازان میهن (برسام) و اصحاب رسانه درنمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار و در نشست خبری این نمایشگاه «دکترعباس تقدسی‌نژاد» مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب اظهار داشت : در سال 1401 بخش مهمی از ظرفیت‌های بالقوه نمایشگاه شهر آفتاب بالفعل شده است و پیش‌ بینی این است که سال 1402 سال رونق جدی شهر آفتاب به عنوان مهمترین سایت تخصصی نمایشگاهی خواهد بود.
وی تصریح کرد: دومین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم یدکی و مصرفی، تیونینگ، کمپینگ، آفرود، آپشن خودرو و موتورسیکلت های کلاسیک IRANTUN2023 از امروز در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرده است و تا 17 اسفند ادامه خواهد داشت.
دکترتقدسی نژاد افزود: سالن A5 نمایشگاه شهر آفتاب به برگزاری این نمایشگاه اختصاص یافته و 80 غرفه در آن حضور دارند.این مجموعه یکی از بزرگترین‌ سایت‌ها برای برگزاری نمایشگاه‌های خودرو و مرتبط با صنعت خودرو است.
وی ابرازداشت: رویدادهای جانبی متنوعی برای نمایشگاه کنونی پیش‌بینی شده که یکی از آنها نمایش ۴ هزار خودرو اسپرت در روز پایانی است که جاذبه زیادی برای نوجوانان و جوانان دارد و پیش‌بینی می‌شود این‌نمایشگاه از جمله نمایشگاه‌های پرمخاطب کشور باشد.
مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب خاطرنشان کرد: به واسطه ابعاد وسیع نمایشگاه شهر آفتاب و برنامه جامعی که برای توسعه و تکمیل آن وجود دارد می‌تواند میزبان همه نمایشگاه‌ها از جمله نمایشگاه‌های تخصصی و پرمخاطب باشد.
وی با اشاره به سابقه برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب بیان کرد: نمایشگاه خودرو امسال که در اردیبهشت برگزار شد و نمایشگاه موتور که دی ماه انجام شد رکورد بازدیدکنندگان را به دنبال داشت و در رده نمایشگاه‌های پرمخاطب قرار گرفت.
دکترتقدسی‌نژاد تاکید کرد: بیست وهفتمین نمایشگاه کاشی و سرامیک نیز که در شهر آفتاب برگزار شد دستاوردهای مناسبی به دنبال داشت و امسال بخش مهمی از ظرفیت‌های بالقوه نمایشگاهی بالفعل شد و تلاش می‌شود تا باقی‌مانده مشکلات نیز در سال‌های آتی برطرف شود.
وی درخصوص زمان برگزاری نمایشگاه آفرود نیز اضافه کرد: در تقویم نمایشگاهی برگزاری نمایشگاه شهر آفتاب برای پایان سال در نظر گرفته شد به این دلیل که امکان تعویض خودرو و فعالیت‌های کمپینگ و مسافرت در آستانه نوروز وجود دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز اینگونه سفرها را خریداری کنند.
مدیر عامل نمایشگاه شهر آفتاب ادامه داد: مجموعه شهر آفتاب در سال ۱۴۰۲ شرایط ویژه‌تری را تجربه خواهد کرد.تاکنون برای برگزاری ۶۰ عنوان نمایشگاه در سال ۱۴۰۲ تفاهم‌نامه منعقد شده که یکی از مهمترین آنها نمایشگاه نفت و گاز است که از 27 تا 30 اردیبهشت 1402 برگزار خواهد شد.همچنین برای برگزاری نمایشگاه کتاب نیز مذاکراتی انجام شده است‌.
وی بیان داشت: ساخت سالن‌های جدید نیز در نمایشگاه آغاز شده و دسترسی به نمایشگاه نیز با برنامه‌های پیش رو بهبود خواهد یافت و سرویس‌دهی نیز بهبود خواهد یافت.به عبارتی سال 1402 سال رونق جدی نمایشگاه شهر آفتاب خواهد بود.

چیذری: بخش‌های جانبی بخش‌های جذاب نمایشگاه آفرود و تیونینگ است
دکترعلیرضا چیذری مدیر اجرایی نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم یدکی و مصرفی، تیونینگ، کمپینگ، آفرود، آپشن خودرو و موتورسیکلت های کلاسیک IRANTUN2023 و مدیرعامل شرکت برنامه سازان میهن (برسام) نیز در این نشست خبری اظهارداشت: افرادی که در گذشته در این زمینه فعالیت می‌کردند غالبا فقط جشنواره‌هایی را برگزار می‌کردند اما با همکاری نمایشگاه شهر آفتاب دومین دوره برگزاری این نمایشگاه به صورت تخصصی و با همکاری و حضور ۸۰ شرکت و ۱۰۰ برند در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب آغاز و تا ۱۷ اسفند ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد : بخش‌های جانبی بخش‌های جذاب نمایشگاه آفرود و تیونینگ است. بخش‌های جانبی نمایشگاه از ساعت 2 تا 5 بعدازظهر هر روز اجرا خواهد شد که از جمله رقابت صوتی که با حضور و داوری کارشناسان انجام خواهد شد و پیست حرکات نمایشی که رانندگان مورد تایید آن را انجام خواهند داد و این موارد مخاطبین خاص و پرشوری را خواهد داشت و در روز آخر نمایشگاه نیز همایش خودرویی بزرگی با کمک کانون جهانگردی و فدراسیون اتومبیلرانی برگزار خواهد شد.
چیذری ابرازداشت: علاوه بر برگزاری نمایشگاه تقویت سفارشی‌سازی نیز در این نمایشگاه انجام خواهد شد و متقاضیان سفارشی‌سازی می‌توانند هرگونه سفارش خود را درخواست دهند و خودروها نیز در ژانرهای مختلف در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

بنابراین گزارش،دومین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم یدکی و مصرفی، تیونینگ،کمپینگ، آفرود،آپشن خودرو وموتورسیکلت های کلاسیک IRANTUN2023 از تاریخ 14 تا 17 اسفند از ساعت 10 تا 18 با حضور 80 شرکت و 100 برند مطرح و برنامه‌های جانبی بسیار متنوع و جذاب میزبان بازدیدکنندگان می باشد.
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب