امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 46086 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۸:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران

خبرایران : غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همزمان با آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، افتتاح شد.
افتتاح غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران

به گزارش خبرایران ، این دوره از نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، باحضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جمعی از مدیران ارشد گردشگری کشور و محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان یکی از دست اندرکاران و کنشگران صنعت گردشگری کشور، امسال نیز همچون سال های گذشته با برنامه های مختلف و متنوع در این نمایشگاه، شرکت کرده است.

محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همزمان با افتتاح این رویداد، از غرفه ها و نحوه حضورفعالان و شرکت های حاضر در این دوره از نمایشگاه بازدید کرد.

نمایش خودروهای تاریخی، اتومبیل های طبیعت گردی، خودروهای آفرود و کمپر، ارائه تخفیف های ویژه ۱۰ تا ۵۰ درصدی به متقاضیان دریافت کارت اشتراک امداد خودرو و گواهی نامه بین المللی رانندگی، برگزاری جشن ۸۸ سالگی کانون و آفرودسواری مجازی، رونمایی از نخستین فروشگاه مجازی صنایع دستی بر بستر متاورس، برگزاری جلسات تخصصی و بازدید از مناطق تاریخی و گردشگری ایران با عینک های واقعیت مجازی، از جمله برنامه های غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی است.

بخش های صدور اسناد و مدارک بین المللی، حوزه اتومبیلرانی و وسیله های نقلیه تاریخی، امداد خودرو، شرکت خدمات مسافرتی ارس، شرکت سرمایه گذاری زاگرس و پرتال جامع گردشگری ایران WWW.VISITIRAN.IR از بخش های حاضر در غرفه کانون هستند.

غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تا ۲۱ بهمن از ساعت ۸ تا ۱۵ پذیرای علاقه مندان به فعالیت های اتومبیلرانی و گردشگری است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب