امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45911 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فرامرز باقی‌زاده باغدشتی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

مجموعه هتل‌های جهانگردی گسترده ترین و بزرگترین گروه هتلداری در ایران با سابقه ۶۰ ساله می‌باشند / هتل جهانگردی لار با گرید 3 ستاره جزو بهترین هتل‌های ایران است

خبرایران : مدیرهتل جهانگردی لار گفت : هتل جهانگردی لار به عنوان زیرمجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی با گرید ۳ ستاره جزو بهترین هتل‌های ایران و تنها هتل در این منطقه از جنوب استان فارس و کریدور ورود به استان هرمزگان واقع شده و مدیران و اساتید گذشته زحمات فراوانی برای رشد و درخشش این هتل کشیده‌اند که این امر مسئولیت بنده را برای ارائه بالاترین کیفیت خدمات در منطقه به مسافرین و کسب رضایت آنها بیشتر و بیشتر می‌کند.
مجموعه هتل‌های جهانگردی گسترده ترین و بزرگترین گروه هتلداری در ایران با سابقه ۶۰ ساله می‌باشند / هتل جهانگردی لار با گرید 3 ستاره جزو بهترین هتل‌های ایران است

فرامرز باقی‌زاده باغدشتی مدیریت هتل جهانگردی لار و از فعالان عرصه گردگشری ایران درگفتگو با خبرایران اظهارداشت:  سابقه هتلداری بنده از آموزش پایه بصورت پاره‌وقت در گروه هتل‌های پارسیان  و زیر نظر اساتید بزرگری همچون استاد علم ، ادب و اخلاق جناب آقای علی اصغر قاسمی از اساتید برجسته و بزرگان صنعت گردشگری و هتلداری  ایران برمی‌گردد. سپس در هتلهای خصوصی در استان گیلان و مدت کوتاهی در گروه هتلهای کوثر پرداختم و از سال ۱۳۹۶ وارد گروه معظم هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی شدم.
وی تصریح کرد : مجموعه هتل‌های جهانگردی به عنوان گسترده ترین و بزرگترین گروه هتلداری در ایران با سابقه ۶۰ ساله می‌باشد.این مجموعه زیرمجموعه صندوق بازنشستگی و به تبع آن زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌باشد.
باقی‌زاده باغدشتی افزود : بنده در بدو ورود به این مجموعه هتلداری به عنوان مدیریت داخلی هتل جهانگردی میگون، سپس در هتل جهانگردی کرمان شعبه ۲ اشتغال داشتم و از سال ۱۳۹۷ به مدت ۲ سال مدیریت هتل جهانگردی شیراز انجام فعالیت نمودم . پس از آن به مدت ۲ سال به مدیریت هتل جهانگردی تخت‌جمشید در شهرستان مرودشت منصوب شدم و در حال حاضرافتخار خدمت در هتل جهانگردی لارستان را دارم.
وی ادامه داد : شهر لار در جنوب استان فارس  به فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز و ۱۹۰ کیلومتری شمالغرب بندرعباس واقع شده است. در سرشماری مسکن سال ۹۵ نزدیک به ۶۳ هزار نفر جمعیت ثبت شده و نهمین شهر پر جمعیت استان فارس می‌باشد , آب و هوای لار نیز گرم و جنوبی است.
این فعال گردگشری عنوان داشت : تاریخ این شهرستان بسیار عظیم و پرقدمت بوده و از نقاط تاریخی و زیبا همچون: قلعه اژدهاپیکر، آتشکده محلچه، قلعه جبرئیل، بازار قیصریه، باغ نشاط، خانه محمودی، حمام میر، حمام پیر غیب و شامل کاروانسراها و آب انبارهای مختلف می‌باشد , سفر به شهرستان لار بویژه در فصول پاییز و زمستان و بهار که در مسیر جنوب کشور واقع شده، بسیار مطبوع و لذت بخش است و خستگی راه را از تن می‌شوید.
وی افزود : هتل جهانگردی لار به عنوان زیرمجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی با گرید ۳ ستاره جزو بهترین هتل‌های ایران و تنها هتل در این منطقه از جنوب استان فارس و کریدور ورود به استان هرمزگان واقع شده و مدیران و اساتید گذشته زحمات فراوانی برای رشد و درخشش این هتل کشیده‌اند که این امر مسئولیت بنده را برای ارائه بالاترین کیفیت خدمات در منطقه  به مسافرین و کسب رضایت آنها بیشتر و بیشتر می‌کند.هتل جهانگردی لار شامل: ۲۴ اتاق دو تخته، سالن‌های همایش، کنفرانس، رستوران، فست‌فود می‌باشد.
باقی‌زاده باغدشتی ابرازداشت : سعی ما در تمامی هتلهای ایرانگردی و جهانگردی در اقصی نقاط کشور همواره کسب بالاترین رضایتمندی و ارائه بالاترین کیفیت خدمات به مهمانان بوده ، هست و خواهد بود , توجه به گستردگی هتلهای ما ، عموم مردم شریف ایران می‌توانند از طریق تماس با رزرواسیون دفتر مرکزی شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی واحد رزرواسیون (تهران) از تمامی خدمات برنامه ریزی و ارائه شده اعم از خرید بلیط داخلی و خارجی ، تورهای داخلی و خارجی و ... بهره مند گردند.
وی افزود: با توجه به اینکه مجموعه هتل‌های جهانگردی زیرمجموعه صندوق بازنشستگی می‌باشد، و مالکین اصلی مجموعه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی بازنشستگان محترم می باشند که خدمات بسیار متنوع برای این عزیزان در تمام کشور برنامه ریزی و ارائه شده است.این خدمات شامل ۵۰ درصد تخفیف با ارائه کارت بازنشستگی است و همچنین تورهای مختلفی در نقاط مختلف کشور و حتی خارج از کشور (با شرایط پرداختی بسیار مناسب ) برای بازنشستگان و خانواده های محترم این عزیزان تدارک و برنامه ریزی شده است.
باقی‌زاده باغدشتی ادامه داد: درخصوص جام جهانی قطرفرصت‌های بسیارمناسبی برای بهره مندی وحتی تبلیغ در حوزه گردشگری و حتی سایر حوزه ها  داشتیم که متاسفانه به دلایل مختلف، این فرصت‌ها از دست رفت، ولی امید داریم در مناسبتهای ورزشی در آینده نزدیک که پیش رو داریم بتوانیم با تدبیر بهتر و برنامه ریزی دقیقتر  آن را جبران کنیم.

باقی‌زاده تاکید کرد: کشورما درمنطقه‌ای واقع شده که کشورهای همسایه با بد جلوه دادن شرایط ایران عزیز و تبلبغات منفی و مخابره اخبار غلط و بی‌اساس به دنیا بخصوص در مسیر توسعه گردشگری ، درصدد هستند  ما را منزوی کنند تا بتوانند بخصوص گردشگران ورودی به منطقه را  به سمت آن کشورها متمایل نمایند و بیشترین منفعت را در این راه کسب نمایند.
وی ادامه داد: ما می‌توانستیم با حضور قوی در نمایشگاه‌های بین‌المللی با ترغیب بخش‌های خصوصی و دولتی جهت معرفی قوی‌تر کشورمان و همینطور دعوت از بزرگان گردشگری جهان به ایران در مسیر خنثی سازی این اقدامات خصمانه قدم های خوبی  برداریم و پیشنهاد بنده و یکی‌از راهکارهای‌ موجود این است که از آژانس‌های بین‌المللی و معتبر در عرصه گردشگری دعوت کنیم تا تورهای خود را در ایران برگزار کرده و امنیت آنها را تضمین کنیم تا از این طریق خود آن بزرگواران مبلغ ایران در جهان شوند.
باقی‌زاده باغدشتی درپایان سخنان خود گفت : شهر لار به واسطه اینکه در حوزه خلیج‌فارس واقع شده و به سبب اشتغال و رفت و آمد اکثر مردم منطقه در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و وجود فرودگاه بین المللی دارای پتانسیل بسیار بالایی در جذب سرمایه گزاری حوزه ی گردشگری در کشورهای این حوزه می باشد. این موفقیتها در عرصه کاری و زندگی قطعا حاصل نمی گردید مگر با حمایت های بیدریغ خانواده عزیزم و علی الخصوص به پشتوانه دعای خیر پدر و مادر مرحومم... این فرصت را معتنم شمرده از خانواده و عزیزانم برای سالها حمایت و محبت های بی منت و خالصانه  کمال سپاس و قدردانی و دستبوسی را دارم .

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب