خبرایران : همافزایی و ارتقاء سطح همکاری مرکز ارتباطات شهرداری تهران و روابط عمومی شرکت شهروند جلسه نظارت و ارزیابی معاون و جمعی از مسئولین معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از روابط عمومی شرکت شهروند با تاکید بر ارتقاء سطح همکاری و تعاملات فیمابین برگزار شد.
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت شهروند، در این جلسه محمد صائبی معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و اموربینالملل شهرداری تهران ضمن ارزیابی عملکرد روابط عمومی شهروند، انسجام و اقدامات انجام شده را مثبت عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری این جلسات نظارتی شناسایی توانمندیها و دستیابی به تعاملات مشترک میان روابط عمومیهای شهرداری تهران است و میتواند امکان بهرهمندی بیشتر از ظرفیتهای مرکز ارتباطات را برای اطلاعرسانی به موقع و مناسب در انعکاس خدمات مجموعه فروشگاههای زنجیرهای شهروند به مردم فراهم نماید.
وی با استقبال از فعالیتهای تخصصی روابط عمومی شهروند در حوزه تولید انواع محتوای صوتی و تصویری که با استفاده از ظرفیت داخلی کارکنان این مجموعه در قالب پادکستهای مناسبتی و تیزرهای اطلاعرسانی خدمات عرضه کالا و... انجام شده، تجربه نگاری این قبیل فعالیتها را ضروری عنوان کرد و گفت: ارتقا سطح خدمات و مسئولیتهای اجتماعی به شهروندان، افزایش ارتباط موثر و دوسویه با کارکنان شهرداری، استفاده از فناوریهای روز رصد رسانه، تامین تجهیزات مورد نیاز و برگزاری کارگاههای آموزشی و مهارتمحور ویژه کارکنان روابط عمومی بخشی از اهداف بازدید کارشناسان معاونت مرکز ارتباطات از روابط عمومی شرکت شهروند است که میتواند ارتقاء سطح همکاری و همافزایی فیمابین را به دنبال داشته باشد.
معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران در این دیدار صمیمانه، ضمن آشنائی با کارکنان روابط عمومی شهروند و استماع گزارش عملکرد آنان اظهار کرد: فعالیت تیمی و تعامل مدیر و کارکنان روابط عمومی شرکت شهروند از سطح مطلوبی برخوردار است و امیدواریم با افزایش برنامههای حمایتی بتوانیم بیش از پیش اقدامات صورت گرفته در مجموعه شهروند را در مقیاس وسیعتری به اطلاع شهروندان برسانیم.
صائبی در ادامه با استقبال از طرح فروش اقساطی و اعتباری شهروند، بر اطلاعرسانی جامع و همگانی این سیاست حمایتی تاکید کرد و آن را فرصت مغتنمی دانست تا از طریق آن خدمات ویژه فروشگاههای شهروند به مردم و کارکنان خانواده شهرداری افزایش یافته و رضایتمندی آنان بیش از پیش تامین شود.
مدیر روابط عمومی شرکت شهروند نیز در این جلسه ضمن استقبال از توسعه همکاری با مرکز ارتباطات شهرداری تهران خاطر نشان کرد: روابط عمومی شهروند وظیفه خود میداند تا به صورت شفاف وبه موقع فعالیتهای این مجموعه را که با هدف خدماترسانی به شهروندان انجام میشود اطلاعرسانی نموده و متقابلا بازخورد آنها را جهت عملکرد موثرتر و تامین رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان، به مدیران شرکت شهروند منعکس نماید.
مجید احدی با اشاره به اینکه شرکت شهروند تنها برند تجاری شهرداری است که با سابقهای نزدیک به ۳ دهه همچنان در حوزه خدماترسانی به شهروندان نامآشنا و شناخته شده است، افزود: استفاده از ظرفیت و توان داخلی کارشناسان روابط عمومی، اتخاذ راهکارهای خلاقانه و ارتباط دوسویه با مخاطبین و جامعه هدف فروشگاههای شهروند در قالب برگزاری افتتاحیه شعبات جدید، جشنوارهها و کمپینهای مختلف مناسبتی، قرعهکشی و اهدای جوایز به مشتریان فروشگاههای شهروند طی سالهای گذشته توانسته نقش موثر روابط عمومی شهروند را در کسب اعتماد شهروندان بیش از پیش عیان سازد و تلاشهای زیادی را که برای خدماترسانی به مردم در این شرکت انجام میشود به خوبی منعکس نماید.
او با اشاره به پتانسیلهای موجود در حوزه توسعه مشارکتی شهروند در قالب شهروندمحلهها و دسترسی شهروندان محلات مختلف به کالای باکیفیت و قیمت مناسب فروشگاههای شهروند، اولویت برنامههای روابط عمومی شهروند را در اطلاعرسانی جامع به سرمایهگذاران بخش خصوصی و توسعه خدمات اعتباری و اقساطی عنوان کرد و گفت: مشارکت شهروند در نمایشگاههای پرمخاطب شهری تا کنون با استقبال خوبی در این حوزه روبرو شده و توانسته اهداف این شرکت را درخصوص جذب مشارکت بخش خصوصی تاحدودی تامین نماید.