امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45801 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهرداد سوداگر درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

رستوران برنتین شیراز با 20 سال سابقه به عنوان یک بیزینس خانگی فعالیت می‌کند / هیچ‌گونه کباب و نوشابه گازدار در رستوران برنتین سرو نمی‌شود

خبرایران : مدیریت رستوران برنتین گفت : در رستوران برنتین نوشیدنی‌های سنتی استفاده می‌کنیم و تمامی اقلام از جمله انواع گوشت بصورت روزانه تهیه می‌شود.
رستوران برنتین شیراز با 20 سال سابقه به عنوان یک بیزینس خانگی فعالیت می‌کند / هیچ‌گونه کباب و نوشابه گازدار در رستوران برنتین سرو نمی‌شود

مهرداد سوداگر مدیریت رستوران برنتین در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: رستوران برنتین با 20 سال سابقه واقع در منزل پدری ما با معماری دکتر علی‌آبادی، جزو اولین رستوران‌های خانگی و به عنوان یک بیزینس خانگی فعالیت می‌کند.


وی تصریح کرد: در این رستوران هیچ‌گونه کباب و نوشابه گازدار سرو نمی‌شود، بلکه بجای آن از نوشیدنی‌های سنتی استفاده می‌کنیم و تمامی اقلام از جمله انواع گوشت بصورت روزانه تهیه می‌شود.


سوداگر عنوان داشت: ما در این رستوران خانوادگی سرآشپز نداریم و تمامی پرسنل زنان سرپرست خانوار می‌باشند که خوشبختانه بدلیل فضای خانوادگی و کیفیت بالای غذا، مشتریان داخلی و خارجی بسیاری، ترجیح می‌دهند غذای خود را در این رستوران شیرازی میل کنند.

ساعت کاری رستوران از ۱۲ ظهر تا ۲۳:۳۰ یکسره می‌باشد.


 

رستوران برنتین که در بلوار ستارخان شیراز قرار دارد، یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های شیراز است. منوی کامل این رستوران، انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی را شامل می‌شود. تمامی آيتم‌های منو با مواد اولیه تازه توسط آشپزانی ماهر در فرآیندی بهداشتی تهیه می‌شوند، بنابراین با خیال راحت از سالم و بهداشتی بودن سفارشتان می‌توانید از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید. دکوراسیون و نورپردازی جذاب رستوران برنتین یکی دیگر از دلایل محبوبیت این رستوران است. همچنین برخورد محترمانه پرسنل کاربلد رستوران برنتین همیشه موجب رضایتمندی میهمانان می‌شود و آماده خدمت‌رسانی به شما و همراهان‌تان است.

https://last-cdn.com//2018/05/27/188-pAuWugc6OIr7IW52JZP3.jpeg

رستوران برنتین
 
 
عکس رستوران برنتین
 
 
 
تصویر رستوران برنتین
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب