امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 45791 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سفری جذاب و دوست داشتنی با اقامت در مجتمع اقامتی روناک کاشان

خبرایران : هتل روناک کاشان (Ronak Hotel) یکی از مراکز اقامتی نوساز و تازه تاسیس در شهر تاریخی کاشان بوده و در سال 1398 با هدف خدمات رسانی به گردشگران و مهمانان عزیز، در مجتمع خدمات رفاهی بین راهی روناک به بهره برداری رسیده است.
سفری جذاب و دوست داشتنی با اقامت در مجتمع اقامتی روناک کاشان

هتل روناک کاشان (Ronak Hotel) یکی از مراکز اقامتی نوساز و تازه تاسیس در شهر تاریخی کاشان محسوب می‌شود. این مجموعه اقامتی در سال 1398 با هدف خدمات رسانی به گردشگران و مهمانان عزیز، در مجتمع خدمات رفاهی بین راهی روناک به بهره برداری رسید. مسافران و گردشگرانی که در سفرشان قصد گذر از اتوبان کاشان-قم را دارند، می‌توانند با رزرو هتل روناک کاشان در مسیر، استراحت کنند.

هتل روناک کاشان هتلی کوچک و دارای 5 واحد اقامتی در یک طبقه است که به صورت اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. هزینه رزرو هتل روناک کاشان با توجه به امکانات و خدمات خوبش، در حد متوسط است و میهمانان این هتل از وضعیت نظافت، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت و خوش‌رویی و رفتار خوب کارکنان اعلام رضایت کرده‌اند. میهمانان و مسافران عزیز با اقامت در این هتل می‌توانند از امکانات خوب مجتمع رفاهی مانند محوطه باصفا، رستوران، کافی شاپ و فست فود مجموعه نیز استفاده کنند.

آدرس : کیلومتر 3 اتوبان کاشان قم

تلفن :

09132614338

09133615076

رزرو هتل :

09911003340

اینستاگرام :

ronakcomplex.ir

 

Ronak Kashan

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب