امروز: شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۴ [2025/08/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4473 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پشتيباني خدمات بانکداري الکترونيکي بانک اقتصادنوين توسط کارشناسان مرکز ارتباط نوين

بانک اقتصادنوين به عنوان نخستين بانک خصوصي کشور در طي سال‌هاي گذشته همواره کوشيده است با فراهم‌سازي بستر مناسب و ارايه خدمات، زمينه رضايت‌مندي مشتريان خود را فراهم کند که گسترش منطقي شعب، معرفي خدمات نوين و دسترسي آسان مشتريان به بانک در تمام ساعات شبانه روز از آن جمله است.
پشتيباني خدمات بانکداري الکترونيکي بانک اقتصادنوين توسط کارشناسان مرکز ارتباط نوين

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، اين بانک به منظور دسترسي آسان مشتريان در تمام ساعات شبانه روز علاوه بر معرفي خدمات 24 ساعته الکترونيکي، از سال 1385 نسبت به راه‌‌اندازي مرکز 24 ساعته ارتباط نوين نيز اقدام کرده است که کارشناسان اين مرکز در تمام ساعات شبانه‌ روز آماده پاسخگويي به سوالات، نظرات و پيشنهادات هموطنان عزيز در سراسر کشور هستند.

مشتريان بانک اقتصادنوين در حوزه خدمات بانکي و بانکداري الکترونيکي از جمله اينترنت بانک، موبايل بانک، تلفن بانک، خدمات کارت، پيام کوتاه، خودپرداز و .... تحت پوشش اين مرکز قرار دارند و کارشناسان اين مرکز در تمام ساعات شبانه آماده راهنمايي و سرويس به مشتريان اين بانک و استفاده کنندگان از خدمات الکترونيکي بانک اقتصادنوين هستند.

بر اين اساس مشتريان و دارندگان پايانه‌هاي فروش بانک اقتصادنوين در سراسر کشور به ترتيب مي‌توانند از طريق شماره‌هاي 48031000-021 ، 48031480-021 و شماره رايگان 900900007 تماس حاصل نمايند.

همچنين مشتريان بانک مي توانند از طريق صفحه ورودي سايت بانک و نقطه ارتباطي "مرکز ارتباط نوين"، با اين مرکز ارتباط داشته و به صورت برخط (on line) پاسخ دريافت نمايند.

لازم به ذکر است کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوين در صورت لزوم نسبت به پيگيري موارد مطروحه از سوي مخاطبان اقدام و با برقراري تماس پيگيري نسبت ارايه اطلاعات به مشتريان اقدام خواهند کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب