امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43947 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیمایش ماهانه ۵۰ کیلومتر محلات منطقه ۹

خبرایران : همزمان با چهارمین ماه سال ۱۴۰۰ و در سومین دوره طرح پیمایش محلات، ۵۰ کیلومتر از پهنه محلات غربی پایتخت مورد پایش میدانی، محله به محله و گام به گام سید مصطفی موسوی شهردار منطقه ۹ به همراه معاونین و مدیران شهری قرار گرفت.
پیمایش ماهانه ۵۰ کیلومتر محلات منطقه ۹

 به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، مدیریت شهری منطقه با هدف بهبود کیفیت خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان و نیز نظارت مستقیم بر وضعیت نگاهداشت شهر، طرح پیمایش مستمر و مستقیم مدیران شهری در محلات گانه ۸ منطقه ۹ را تعریف و اجرائی کرده است.
تاکنون و در دور سوم اجرای طرح مذکور تا تیرماه ۱۴۰۰، بیش از ۸۰ کیلومتر پیمایش انجام شده است؛ در طرح پیمایش محلات منطقه ۹ که با نظارت مستقیم و میدانی شهردار منطقه، معاونین و مدیران شهری همراه بوده است، وضعیت حوزه های مختلف خدمات شهری، ترافیکی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.
در این مدت محلات استاد معین، امامزاده عبدالله، دکتر هوشیار، سرآسیاب مهرآباد، دستغیب، فتح صنعتی و مهرآباد جنوبی مورد نظارت قرار گرفته اند و تدابیر و دستورهای لازم برای حل مشکلات شهروندان در محل به مسئولین مربوط صادر شده است.
همچنین از دیگر موارد قابل ذکر در اجرای طرح پیمایش محلات منطقه ۹ می توان به پیمایش مدیران شهری در محلات با استفاده از دوچرخه اشاره کرد که در دور سوم تاکنون حدود ۱۵ کیلومتر پیمایش با دوچرخه صورت گرفته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب