امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43667 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور 60 شرکت برتردر مجموعه نمایشگاهی ایران مال؛

نخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته آغاز شد/ دیدار با ورزشکاران مطرح بدنسازی در نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته / تخفیف محصولات برای بازدیدکنندگان

عضو هیات مدیره شرکت آما و برگزار کننده نخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته» گفت: امسال اولین نمایشگاه فیتنس ومکمل واقع درمجموعه ایران مال را برگزارودراین نماشگاه تلاش شده که تخفیف های مختلفی بر روی محصولات اعمال شود.
نخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته آغاز شد/ دیدار با ورزشکاران مطرح بدنسازی در نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته / تخفیف محصولات برای بازدیدکنندگان

به گزارش خبرنگار خبرایران، مراسم آغاز به کار«نخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته» عصرامروزسه شنبه 26 آذر ماه 1398 با حضور «مرتضی حقپرست» رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی، «مهدی نصیبی» دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، «محمد جواد خدیوی»عضو هیات مدیره شرکت آما و برگزار کننده نخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته»، «محمدرضا نصرالله زاده» رئیس ستاد خبری نخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته ، تولیدکنندگان، و اصحاب رسانه در مجموعه نمایشگاهی ایران مال برگزار شد.

 

 حق پرست:  لزوم برپایی نخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته همیشه احساس می شد

بنابراین گزارش، مرتضی حق پرست رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی درمراسم آغازبه کار«نخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته» اظهارداشت: لزوم برپایی نخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته همیشه احساس می شد و امیدواریم این نمایشگاه در سال های آینده پر بارتر برگزار شود .

وی افزود: جای تحسین و تشکر دارد که چنین نمایشگاهی امروزافتتاح شد و اکثرمحصولات این نمایشگاه تولید خارجی و ایرانی است. اعتقادم براین است که امروز کیفیت محصولات ایرانی به برند های مطرح خارجی نزدیک و با علم و تحقیقات دانشگاهی  تولید و به روز شده و کیفیت لازم برای مصرف ورزشکاران کشورمان را دارند.

وی درپایان سخنان خود گفت: خوشبختانه تلاش شده که محصولات داخلی سازی شوند و سرمایه گذران چینی امروز داخل کشورما آماده و تلاش می کنند محصولات با کیفیت را تولید کنند.

 

نصیبی: روز به روز به تولید ملی درزمینه دستگاههای بدن سازی نزدیک می شویم 

 مهدی نصیبی دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز درمراسم آغازبه کار«نخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته» اظهارداشت: طی بازدیدی که امروز ما از غرفه های نخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته» داشتیم از نزدیک شاهد روند رو به رشد این ورزش به لحاظ تولیدات و تجهیزات ورزشی وهوازی و مکمل هایی انرژی بودیم و این جای خوشحالی دارد .

وی عنوان داشت : اعتقادم براین است که روز به روز به تولید ملی درزمینه دستگاههای بدن سازی نزدیک می شویم  و امیدوارم روزی برسد که ورزشکاران ایرانی ازاین دستگاهها استفاده کنند و بتوانند در عرصه های جهانی برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنند.

نصیبی تاکید کرد: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تلاش کرده که دراین راه حمایت های لازم را انجام دهد . ضمن اینکه  دستگاها و مکمل های ورزشی که دراین نمایشگاه عرضه می شوند قطعا با نظارت تولید شده و تولید کنندگان نیزتلاش کرده اند با کیفیت این محصولات را عرضه کنند وامیدوارم درسال های آینده نیزچنین نمایشگاه هایی برگزار شود.

وی درپایان سخنان خود گفت: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام درکل کشور حضور فعال دارد.چرا که ورزش پروش اندام یکی از پر طرفداترین ورزش ها در کشور است وبا برگزاری کلاس های مختلف ، تربیت مربی فدراسیون روز به روزتلاش می کند به این ورزش پر طرفدار کمک و آن را توسعه دهد.

 

خدیوی: 60 شرکت برتر درنخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته حضور دارند

 

محمد جواد خدیوی عضو هیات مدیره شرکت آما و برگزار کننده نخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته» نیز درادامه این مراسم اظهارداشت:امسال اولین نمایشگاه فیتنس ومکمل واقع درمجموعه ایران مال را برگزار می کنیم ودراین نماشگاه تلاش شده که  تخفیف های مختلفی بر روی محصولات اعمال شود.

وی ادامه داد: شرکت های معتبر گوناگونی از برندهای مکمل تولید کننده و وارد کننده رسمی هم حضوردارند که جوانان ومخاطبان این نمایشگاه می توانند از نزدیک محصولات این شرکتها را مشاهده و از سمپلینگ و هدایای آنها بهره مند و با ورزشکاران بنام این حرفه  دیدار و از مشاوره و توصیه‌ های آنها ‌استفاده کنند.  

عضو هیات مدیره شرکت آما تصریح کرد: امروز از برگزاری نخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته خوشحال هستیم و مجوعه ایران مال دراین راه به ما کمک کرده و بازدید کننده گان امروز با حضور دراین مجتمع به ما دربرگزاری هرچه بهتراین نمایشگاه کمک کرده اند و امیدوارم در آینده این مجتمع به تکمیل کردن نمایشگاه ورزش به ما کمک کند.

وی با اشاره به حضور 60 شرکت برتر درنخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته اضافه کرد: بیش از 60 شرکت مطرح با تولیدات با کیفیت خود در نمایشگاه حضور دارند و امروز روز اول نمایشگاه بازدید خوب بوده و امیدواریم با رفع ضعف ها برای سال های بعد با انرژی بیشتر شرکت کنیم.

خدیوی تاکید کرد: بازخورد این نمایشگاه برای ما خیلی مهم است و شرکت آما تلاش کرده که این نمایشگاه با کیفیت و خوب برگزار شود و ضمن اینکه باید به این نکته نیز اشاره کنیم که دراین نمایشگاه فروش مکمل های غذایی نخواهیم داشت و فقط  تجهیزات ورزشی پیش فروش می شوند.

وی درپایان سخنان خود گفت: ما همه تلاش خود را برای برگزاری بهتر این نمایشگاه ازطریق فضای مجازی انجام دادیم و از همه بازدید کنندگان تشکر می کنیم وهمه علاقه مندان ورزش را به بازدید و حضور دراین نمایشگاه دعوت می کنیم.

 

نصرالله زاده : شرکت ها و برندهای مطرح در نخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته حضور فعال دارند

محمدرضا نصرالله زاده رئیس ستاد خبری نخستین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته نیز دراین مراسم اظهارداشت: در پی استقبال ورزشکاران این نمایشگاه در حال برگزار است و خوشبختانه روز اول نمایشگاه با استقبال گسترده مردم و ورزشکاران همراه بود و این برای ما باعث دلگرمی است 

وی ادامه داد: بعد ازبرگزارنمایشگاه بین المللی ورزش وتجهیزات ورزشی تهران در تیرماه سال جاری درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، این دومین نمایشگاهی است که برگزار می شود و خوشبختانه ، روز اول نمایشگاه استقبال خوب بوده است.

نصرالله زاده افزود: شرکت های مختلف دراین نمایشگاه حضور فعال دارند و مکمل های غذایی و دستگاه های بدن سازی داخلی و خارجی را عرضه می کنند . محصولاتی که از وزارت بهداشت و غذا و دارو مجوز دارند و در بحث داخلی  محصولات با کیفیت را عرضه می کنند.  

وی یادآورشد: این نوع نمایشگاها را باید به فال نیک گرفت و جا دارد که همه دوستان تشکر کنیم که در برگزار این نمایشگاه کمک کرده اند و واقعا در بحث نمایشگاه و دیده شدن تولید کنندگان نقش ویژه ای دارند . با توجه به استقابل از این نمایشگاه ما تیرماه سال آینده نیز نمایشگاه محصولات ورزشی را برگزار خواهیم شد و تولید کنندگان مطرح نیز اعلام حضور داشته اند .

نصرالله زاده درپایان سخنان خود گفت : هم باید برای رونق تولید در کشور کمک کنند و دراین خصوص تلاش کنند تا تولیدات داخل به فروش برسد . چرا که با فروش تولیدات داخلی اشتغال برای کارآفرینان و جوانان ایرانی ایجاد می شود و کشورمان به رشد و بالندگی در جهان خواهد رسید.

بنابراین گزارش، نخسنتین نمایشگاه فیتنس، بدنسازی، مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته از 26 الی 29 آذر ماه 1398 با حضور شرکت های مختلف در مجموعه نمایشگاهی ایران مال تهران برگزار می شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب