امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4340 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

روابط عمومی بانک سپه تندیس زرین سرآمدی را از آن خود کرد

روابط عمومی بانک سپه، تندیس زرین سرآمدی را در سومین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی از آن خود کرد.
روابط عمومی بانک سپه تندیس زرین سرآمدی را از آن خود کرد
 

به گزارش خبر ایران ، تندیس مذکور براساس مدل تخصصی شده EFQM در روابط عمومی و کسب امتیازات لازم توسط روابط عمومی بانک سپه اعطا شد.دکتر سیدعلی جلالی نظری مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه در ارتباط با دلیل کسب تندیس زرین سرآمدی گفت: تدوین برنامه راهبردی بر پایه مدیریت دانش محور، را دلیل اصلی برتر شدن روابط عمومی بانک سپه عنوان کرد.وی افزود: تلاش مجددانه و خلاقیت همه همکاران اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک سپه باعث شده تا فعالیت های صورت گرفته در این بخش، حرفه ای و مطابق با استانداردهای علمی روز باشد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب