امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42866 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فاکس‌نیوزگزارش داد؛

ابوبکر بغدادی خودش را منفجر کرد/ هلاکت سرکرده داعش تایید شد/ آزمایش دی‌اِن‌اِی مرگ البغدادی را ثابت کرد

خبرنگار شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز علاوه بر تایید هویت جسد سرکرده داعش ادعا کرد که او حین منفجر کردن جلیقه انفجاری‌اش کشته شده است.
ابوبکر بغدادی خودش را منفجر کرد/ هلاکت سرکرده داعش تایید شد/ آزمایش دی‌اِن‌اِی مرگ البغدادی را ثابت کرد

به گزارش خبرایران، «جنیفر گریفین» (Jennifer Griffin) خبرنگار شبکه تلویزیونی فاکس‌نیوز امروز یکشنبه ادعا کرد که هویت جسد ابوبکر بغدادی سرکرده گروهک تکفیری- تروریستی داعش مورد تایید قرار گرفته است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در این خصوص در پیامی توئیتری نوشت: یک منبع ارشد نظامی آمریکا اعلام کرد که ابوبکر بغدادی در حمله آمریکا کشته شد. هویت البغدادی تایید شده است. آزمایش دی‌اِن‌اِی این موضوع را ثابت کرده است.

مطابق با این توئیت، منبع ارشد نظامی آمریکا در این خصوص به خبرنگار شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفته است: ما مدت‌ها بود که به اختفای البغدادی در ادلب شک کرده بودیم.

وی در توئیت دیگری در این باره اضافه کرد: به من گفته شده است که بین ۵۰ تا ۷۰ نفر از نیروهای ارتش آمریکا و حدود ۶ فروند بالگرد در این عملیات برای هدف قرار دادن بغدادی شرکت داشتند. وی هنگامی که جلیقه انفجاری خود را منفجر می کرد، کشته شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب