امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 40207 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۶:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ولادیمیر پوتین اعلام کرد؛

ايرانيان توانایی حفاظت از کشورشان را دارند

رئیس جمهور روسیه در سخنرانی تلویزیونی گفت: ایرانی ها اگر لازم باشد از خودشان و کشورشان حفاظت کنند, به غایت توانایی دارند. آنها می توانند به میزان حداکثری برخورد کنند.
ايرانيان توانایی حفاظت از کشورشان را دارند

به گزارش خبرایران به نقل از تلویزیون راشاتودی, رئیس جمهور روسیه در سخنرانی تلویزیونی خود گفت ایران کاملا به تعهدات هسته ای خود پایبند بوده است و هیچ گونه تحریمی نباید علیه این کشور اعمال می شد.

ولادیمر پوتین رئیس جمهور روسیه در برنامه تلویزیونی پرسش و پاسخ به شهروندان این کشور به سوالات درباره ایران پاسخ داد و گفت برخی می گویند گزینه نظامی روی میز قرار دارد. می خواهم روشن بگویم که ایران, کشوری شیعه است. جهان اسلام را در نظر بگیرید؛ ایرانی ها اگر لازم باشد از خودشان و کشورشان حفاظت کنند, به غایت توانایی دارند. آنها می توانند به میزان حداکثری برخورد کنند, اما نمی دانیم این مرز حداکثری چه خواهد بود. ما واقعا نمی خواهیم که حوادث اینگونه رقم بخورد و چنین سناریویی محقق شود. ایران کاملا به الزامات تعیین شده از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی متعهد بوده است. هیچ گونه موارد نقض توافق هسته ای مشاهده نشده است و بنابراین, هیچ گونه تحریمی نباید علیه این کشور اعمال می شد و این کار موجه نیست.

ولادیمیر پوتین همچنين اعلام کرد آماده مذاکره با دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود است.

وی افزود: کمپین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می تواند روابط بین روسیه و آمریکا را دشوار کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب