رییس شورای عالی بیمه اظهار داشت: ایجاد تحول سازمانی مستلزم ایده های نوین است و با برقراری ارتباط سازنده و هم افزایی با نهادهای ناظر و متناظر می توان این هدف بزرگ را محقق کرد. وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل سابق توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی از این اداره کل به عنوان یک مدیریت حساس و استراتژیک یاد کرد و اظهار داشت: ایفای وظایف اداری در کنار ایجاد فضای مناسب رفاهی و بهبود وضعیت معیشت و تامین رضایت کارکنان در پیشبرد برنامه ها و تقویت اصل وفاداری سازمانی تاثیر انکار ناپذیری دارد.
سلیمانی افزود: بیمه مرکزی مجموعه دانش محور و متکی بر سرمایه های انسانی است و هر تلاشی برای تقویت بخش نیروی انسانی در حوزه های اداری، رفاهی و آموزشی نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.
رییس شورای عالی بیمه با تاکید بر اصل شایسته سالاری، از اهمیت دو بخش آموزشی و استخدامی سخن گفت و خاطرنشان کرد: اگر هر یک از کارکنان سازمان ها در جایگاه اصلی خود خدمت کنند، مشکلات مدیریتی به حداقل می رسد و میزان رضایت مردم افزایش خواهد یافت.
وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات «محمد حسین فلاحتکار» مدیرکل پیشین توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی از جانشین وی «علیرضا باقری ده آبادی» به عنوان مدیر فعال و خوش فکر یاد کرد و افزود: همدلی، همگرایی و نگاه فارغ از تبعیض می تواند نقطه عطفی برای تحولی دوباره در مجموعه توسعه اداری و پشتیبانی نهاد ناظر صنعت بیمه باشد.