خبرایران: سفارش و خرید آنلاین، تجربه شیرین و هیجانانگیزی است که عصر دیجیتال آن را برای ما به ارمغان آورده و کمتر کسی را میتوان یافت که از این موهبت، بینصیب مانده باشد. کافی است به اینترنت متصل شده و با یک جستجوی ساده از شیرمرغ تا جان آدمیزاد را سفارش داده و آن را در کسری از ساعت تحویل بگیرید!
به گزارش خبرایران، بنابر اعلام اسپرت باما، تعجبی ندارد که یکی از فوتبالیستهای مشهور در خاطرات خود به خرید آنلاین استوک فوتبال در مسیر رفتن به زمینبازی و درست یک ساعت قبل از بازی اشاره میکند!
هر چند که فرایند جستجو، انتخاب، سفارش، خرید و نهایتاً دریافت کالا بهعنوان یک فعالیت روزمره در زندگی ما قرارگرفته، ولی همچنان شاهد هستیم که عدهای محدود، به دلیل عدم اطلاع کافی از این فرایند، خود را از جریان پرخروش تکنولوژی و فناوری به دور نگه داشته و از بستر مناسب و امکانات بینهایت فراهم شده، سهمی نداشتهاند. جا دارد تا با اطلاعرسانی و آموزش درست و اعتمادسازی به این سیستم، در اسرع وقت شاهد حضور این عده قلیل در فعالیتهای اینچنینی باشیم.
خوشبختانه در سه سال گذشته رشد و توسعه و استفاده گسترده اصناف و بنگاههای اقتصادی از بستر آنلاین اتفاق افتاده است. در این بین با توجه به تمرکز و تسهیلات ایجاد شده، خانواده پوشاک ورزشی، شامل لباس ورزشی، کتانی ورزشی، توپ ورزشی و … بهدرستی در این مسیر قرار گرفته و مخاطبین این محصولات میتوانند تنها با یک کلیک صاحب یک لباس ورزشی و یا کتانی فوتبال باشند!
روزانه متقاضیان خرید کفش فوتبال، لباس ورزشی و توپ ورزشی در فضای آنلاین افزایش مییابد.

تحول دیجیتال باعث شده تا همه فعالان در زمینههای مختلف اقتصادی در کمترین زمان ممکن فرایند کاری خود را منطبق با آن کرده و با استفاده از تسهیلات ایجاد شده، تجربه بهتری را برای مشتریان خود ایجاد کنند. استفاده درست و بهینه از فضای مجازی علاوه بر سرعت در جوابگویی به درخواست، باعث افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد.
مسلماً، صاحبان و مدیران کسبوکارهای فعال، در تلاشاند با ارائه محصولات با کیفیت و همچنین احترام و توجه بیش از قبل به نظر مشتریان و درخواست ایشان، کالای خود را با قیمتی مناسب در اختیار مصرفکنندگان قرار دهند.
تجربه به اشتراک گذاشتهشده خریداران آنلاین تأییدی است بر این ادعا. بنا به گفته تعداد زیادی از خریداران آنلاین پوشاک و لباس ورزشی، قیمت محصولات ارائه شده در فضای مجازی در مقایسه با همان کالا با کیفیت یکسان در فروشگاههای مختلف در سطح شهر، بسیار پایینتر میباشد. ازاینرو متقاضیان خرید لباس ورزشی ارزان، توپ ورزشی، کتانی فوتبال و کتانی فوتسال و دیگر پوشاک ورزشی مشابه در فضای مجازی رو به افزایش است؛ اما این تنها پایان داستان نیست!
طبق آمار منتشرشده از طرف یکی از مجموعههای خوشنام و قدیمی در این زمینه بنام اسپرت با ما در گروههای مختلف کالا شاهد تکرار خرید کالاهای مختلف توسط خریداران قبلی هستیم. موفقیتی بزرگ که با درایت و مسئولیتپذیری این مجموعه در کنار استفاده بهینه از فناوری روز رقم خورده است.
آمارهای منتشرشده از طرف واحد ارتباط با مشتری و همچنین پشتیبانی مشتریان مجموعه اسپرت باما، در سه ماهه گذشته در خرید کفش فوتبال و استوک فوتبال نسبت به سه ماهه گذشته افزایش ۲۵% مشتری جدید و همچنین افزایش ۴۰% فروش مجدد ثبت شده است. در خرید لباس تیمهای باشگاهی ارزان، ۲۰% افزایش مشتری جدید و ۳۵% افزایش فروش مجدد و همچنین در خرید کالاهای دیگر مانند کتانی بسکتبال، کفش رانینگ، کتانی فوتسال و حتی توپ ورزشی افزایش ۱۵% مشتری جدید و ۲۰% فروش مجدد ثبتشده است!
آمار ارائه شده نه تنها نشان بر افزایش رشد تقاضا و اقبال عمومی نسبت به خرید آنلاین پوشاک ورزشی دارد بلکه حاکی از توانمندی و برنامهریزی درست مجموعه اسپرت با ما دارد که توانسته علاوه بر ایجاد بستر مناسب ارتباطی در سایت این شرکت و شبکههای اجتماعی با مشتریان و تعهد و پایبندی به حفظ ارزشهای مشتری، در زمره بهترین مجموعههای ارائه کننده البسه و پوشاک ورزشی در فضای مجازی قرار گیرد.
مسئله این است: از کجا بخریم؟
سوالی که برای بسیاری از علاقهمندان به خرید پوشاک ورزشی مطرح میباشد این است که با توجه به تعداد زیاد فعالین و فروشگاههای مجازی، کدام یک میتواند انتخاب مناسبی بهعنوان فروشنده باشد؟
در جواب باید گفت مهمترین شاخص در نظر گرفتهشده در این زمینه نوع ارتباط و ارائه مشاوره فروشنده و تعامل وی در فضای مجازی است.
یک مشاوره خوب در مورد انتخاب کالای مناسب، فارغ از میزان سود، کمترین انتظار یک مشتری از فروشنده آنلاین میباشد. هر چند این مشاوره بعضاً با ردوبدل شدن تکست و یا پیام انجام میپذیرد ولی همین انتقال آگاهی میتواند رضایتمندی مشتری را در برداشته باشد. بهعنوان نمونه در زمان خرید استوک فوتبال و یا خرید کتانی رانینگ توجه به نوع استفاده و فیزیک بدنی مشتری و ارائه مشاوره صحیح، حفظ سلامتی مشتری را در پی خواهد داشت.

گروهی از مجموعههای فروش مانند اسپرت با ما با جذب مشاورین متخصص در این زمینه و ارائه مشاوره تخصصی به متقاضیان توانستهاند تا حد زیادی این خواسته مشتریان خود را مرتفع سازند. مجموعههای اینچنینی از زمان برخورد اول مشتری تا گامهای متوالی مانند ثبت سفارش، ارسال و تست در کنار مشتری بوده و تجربه یک خرید خوب و لذتبخش را برای مشتری خود ایجاد میکنند.
ضمن اینکه به خریداران پیشنهاد میشود جهت بررسی و اطلاع از قانونی بودن فعالیت فروشنده و انتخاب فروشنده مجاز، به سایت فروشگاه مجازی مراجعه و علاوه بر اطمینان از وجود نشان اعتماد الکترونیکی در سایت به سابقه و رزومه فعالیت مجموعه توجه کنند.