امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38764 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شرکت واگن پارس مپنا در رده شرکت‌های دانش بنیان قرار گرفت

خبرایران : شرکت واگن پارس مپنا در رده واگن‌های مسافری و باری، به عنوان شرکت تولیدی دانش بنیان نوع 2 مورد تأیید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت و در بدو ورود به گروه مپنا به جمع شرکت‌های دانش بنیان گروه پیوست.
شرکت واگن پارس مپنا در رده شرکت‌های دانش بنیان قرار گرفت

به گزارش خبرایران، شرکت واگن پارس مپنا در رده واگن‌های مسافری و باری، به عنوان شرکت تولیدی دانش بنیان نوع 2 مورد تأیید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت و در بدو ورود به گروه مپنا به جمع شرکت‌های دانش بنیان گروه پیوست.
شرکت واگن پارس مپنا، جدیدترین عضو خانواده بزرگ مپنا بوده که در سال 1399 به گروه مپنا ملحق شد و از همان ابتدا با تدوین استراتژی‌ها و اهداف بلندمدت وکوتاه مدت، بالا بردن سطح کیفی و کمّی تولیدات در دستور کار قرار گرفت. فعالیت این شرکت در حوزه تولید انواع واگن‌های باری، مسافری و به طور محدود لوکوموتیو است، به گونه‌ای که حجم و تنوع تولیدات این شرکت در منطقه بی نظیر است.
در این راستا، در کنار مقوله تولید، مسائلی مانند استقرار سیستم‌های مدیریتی (ISO 9001, TQM) و تلاش برای مستندسازی دانش موجود در سازمان نیز مورد توجه قرار گرفت و فرآیند تولید محصولات از طراحی، تأمین، تولید و تحویل، توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از چندین مرحله بازدید از فرآیند تولید و بررسی مدارک طراحی، مهندسی و مالی، شرکت واگن پارس مپنا در هر دو حوزه واگن‌های باری و مسافری به عنوان شرکت تولیدی دانش بنیان نوع 2 مورد تأیید قرار گرفت.
با توجه به آغاز پروژهای جدید در شرکت واگن پارس مپنا، از جمله تولید واگن‌های مترو، در آتیه نزدیک، این شرکت به عنوان نخستین شرکت در گروه مپنا، "گواهی‌نامه شرکت تولیدی دانش بنیان نوع یک" را دریافت خواهد کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب