امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 38357 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ال‌جی برنده جایزه AutoSens 2020 Vision برای همکاری با مرسدس بنز شد

خبرایران : ال‌جی با فناوری پیشرفته ADAS خود به دنبال رفع محدودیت‌های سیستم حمل و نقل در آینده است.
ال‌جی برنده جایزه AutoSens 2020 Vision برای همکاری با مرسدس بنز شد

ال‌جی الکترونیکس (LG) و مرسدس بنز AG به عنوان برندگان مشترک هفته‌ی جاری، در مراسم جوایز سالانه AutoSens، مراسم جهانی رانندگی خودکار و سیستم‌های کمک راننده پیشرفته (ADAS)، معرفی شدند.

کنفرانس AutoSens هر ساله شرکت‌های مختلف را برای نوآوری در شش دسته‌بندی متفاوت معرفی می‌کند؛ که ال‌جی امسال در دو بخش جایزه Vision 2020 و توسعه سخت‌افزار سال نامزد شده بود. جایزه Vision 2020 به ال‌جی و مرسدس بنز به منظور قدردانی از اثرگذاری، پایداری، مشارکت در صنعت و الهام گرفتن از فناوری‌های آینده اعطا شد. جایزه‌ی توسعه سخت‌افزار سال نیز به ال‌جی به دلیل تجاری‌سازی موفقیت‌آمیز فناوری دوربین چند منظوره جلوی خودروها تعلق گرفت. چون توانست این طرح را از ایده به اجراء برساند. ال‌جی و مرسدس بنز در هفت سال گذشته در زمینه فناوری دوربین ADAS با یکدیگر همکاری کرده‌اند و حاصل کار خود را در بنز سدان جدید 2021 C-Class   که ماه گذشته عرضه شد، ارائه کرده‌اند.

مراسم AutoSens برای اولین بار در سال 2015 آغاز شد و از آن زمان، بهترین نوآوری ها در ADAS و فناوری خودروهای خودران را مورد تقدیر قرار می‌دهد. هر ساله نمایندگانی از خودروسازان، تامین کنندگان، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و دانشگاه‌ها در انجمن‌های آنلاین AutoSens، کنفرانس‌ها و ماژول‌های آموزشی، رویدادهای نمایشگاهی و کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند تا صنعت خودروهای خودران را که به سرعت در حال رشد هستند، و بدون فناوری ADAS وجود خارجی ندارند را بهتر درک کنند.

دکتر پارک یانگ کیونگ، کارشناس هوش مصنوعی Vision AI در ال‌جی و دکتر بنجامین مارکس از تیم دوربین چند منظوره مرسدس بنز جایزه را پذیرفتند و در سخنرانی خود به توصیف تجربه‌ی ارزشمند همکاری چندین ساله برای توسعه اهداف دو شرکت اشاره کردند؛ که شامل توسعه‌ی دوربینی است که باعث افزایش ایمنی در زندگی واقعی می‌شود و همزمان الزامات ایمنی سختگیرانه NCAP اروپا را نیز برآورده می‌کند. فناوری پیشرفته‌ی توسعه‌یافته توسط این دو شرکت می‌تواند از یادگیری عمیق و حسگرهای چند رادار استفاده کند تا داده‌های محیطی بسیار بیشتری را برای تجزیه و تحلیل به واحد پردازش مرکزی تحویل دهد. داده‌های بیشتر منجر به تجزیه و تحلیل بهتر و ایمنی بیشتر می‌شود.

دکتر کیم جین یونگ، رئیس شرکت راهکارهای قطعات خودروی ال‌جی، در این رابطه گفت: «نشان دادن ارزش و احترامی که ما برای مشتریان خودرویی خود قائل هستیم، بزرگ‌ترین جایزه برای ال‌جی به شمار می‌آید. افتخار همکاری با شرکت بزرگی مثل مرسدس بنز برای ال‌جی بسیار ارزشمند است، زیرا ما در تلاش برای کمک به نوآوری در سیستم حمل و نقل آینده هستیم.»

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب