امروز: جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۴ [2025/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37748 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت؛

رسیدگی به 1003 فقره پیام مردمی در سامانه 1888نظارت همگانی منطقه 10

خبرایران: رییس اداره بازرسی منطقه 10 با اشاره به اهتمام برای رسیدگی به دغدغه ها و مشکلات شهروندان، از پاسخگویی و رسیدگی به 1003 فقره پیام مردمی در سال جاری خبر داد.
رسیدگی به 1003 فقره پیام مردمی در سامانه 1888نظارت همگانی منطقه 10

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، لعیا قمشه ای ضمن اعلام این خبر، گفت: در سال جاری با اقدامات صورت گرفته میزان پیام های شهروندان نسبت به مدت مشابه سال گذشته چند درصدی کاهش داشته است.

وی موضوعات خدمات شهری و محیط زیست منطقه را از دغدغه ها و مصادیق پر پیام منطقه اعلام کرد و افزود: با توجه به مشکلات بافت فرسوده و تراکم جمعیتی بالای منطقه مباحث مربوط به خدمات شهری در راس پیام ها قرار دارد و قطعاً مشارکت شهروندان در رفع معضلات مذکور تاثیر بسزایی خواهد داشت.

 رییس اداره بازرسی منطقه اطلاع رسانی و آگاه سازی به شهروندان را از اولویت های کاری برشمرد و افزود: کارشناسان این سامانه در سال 97 با حضور در مدارس، محلات و مساجد نسبت به برگزاری 76 کارگاه آموزشی به همراه برگزاری مسابقه اقدام کردند. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب