امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 37532 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نیویورک تایمز اعلام کرد؛

برنی سندرز رسماً ورود خود به کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰ را اعلام کرد

خبرایران: سناتور مطرح دموکرات رسماً از ورود خود به کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا خبر داد.
برنی سندرز رسماً ورود خود به کارزار انتخاباتی ۲۰۲۰ را اعلام کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرایران از نیویورک تایمز، برنی سندرز که در رقابت‌های درون‌حزبی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا با اختلافی اندک مغلوب هیلاری کلینتون شد، ورود رسمی خود را به کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد.

او که خود را سوسیال‌دموکرات معرفی می‌کند، وعده‌های اقتصادی زیادی به مردم آمریکا داده که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم آموزشی رایگان، بیمه درمانی و کاهش اختلاف طبقاتی در ایالات متحده اشاره کرد.

این سناتور دموکرات یکی از اصلی‌ترین منتقدان سیاست‌های محیط زیستی دولت دونالد ترامپ بوده و از حامیان توافق پاریس محسوب می‌شود.

برنی سندرز ۷۷ ساله، در سیاست خارجی نیز تفاوت‌های زیادی با رئیس جمهور کنونی ایالات متحده دارد و بارها از جنایات حقوق بشری در عربستان سعودی انتقاد کرده است.

نظرسنجی ماه گذشته نشریه آمریکایی واشنگتن پست، نشان داد که در حال حاضر سندرز رتبه دوم محبوبیت را میان سیاست‌مداران دموکرات داراست و جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا با اختلافی اندک از او در رتبه اول قرار دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب