امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35983 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

وزیر صهیونیست:

خروج آمریکا از سوریه تصمیم خوبی نیست

خبرایران: یک وزیر و عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در واکنش به تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای خارج کردن نظامیان این کشور از سوریه گفت که تل‌آویو به ممانعت از حضور ایران در سوریه ادامه می‌دهد.
خروج آمریکا از سوریه تصمیم خوبی نیست

به گزارش خبرایران، در ادامه واکنش‌های مقامات صهیونیست به تصمیم دولت آمریکا برای خارج کردن نظامیان خود از سوریه، این‌بار یکی از وزیران کابینه امنیتی این رژیم، آن را تصمیمی بد توصیف کرد.

«موشه کهلون» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) در یک مصاحبه رادیویی گفت: «تصمیم آمریکایی‌ها (برای خروج از سوریه) خوب نبود».

به نوشته رسانه‌های اسرائیلی، کهلون با بیان اینکه تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای خارج کردن نظامیان این کشور از سوریه تصمیم نادرستی بود، تهدید کرد: «اسرائیل اجازه نمی‌دهد ایرانی‌ها حضور نظامی خود را در سوریه تثبیت کند، ما هرکاری با هر بهایی نیاز باشد برای ممانعت از آن انجام می‌دهیم».

شب گذشته رسانه‌های آمریکایی به نقل از مقام‌های پنتاگون اعلام کردند که ترامپ در اقدامی غیرمنتظره دستور داده تمام نیروهای نظامی آمریکا که به بهانه مبارزه با داعش در سوریه حضور داشتند، این کشور را ترک کنند. ترامپ نیز ساعتی بعد با انتشار یک توییت، تلویحا این خبر را تایید کرد.

«بنامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به خبر خروج نظامیان آمریکایی از سوریه گفته بود که این تصمیم را مورد بررسی بیشتر قرار می‌دهند، اما به دفاع از امنیت خود در برابر حضور ایران در سوریه ادامه می‌دهند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب