امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3172 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۸:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شمارش معکوس برای تعطیلی خبرگزاری ایسنا

یک منبع آگاه گفت: جهاد دانشگاهی اخیرا مجوز تاسیس خبرگزاری علم و فرهنگ را اخذ کرده و به زودی این خبرگزاری با مدیریت علی متقیان سرپرست سابق ایسنا و مسئول روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان آغاز به کار خواهد کرد.
شمارش معکوس برای تعطیلی خبرگزاری ایسنا

 

 

به گزارش خبر ایران ، این منبع آگاه در ادامه گفت: از آغاز سال ۹۳ به این سو ۲۵ نفر از نیروهای ایسنا اخراج شده اند و اضافه کاری سایر خبرنگاران ایسنا نیز به حداکثر ۳۰ ساعت در ماه کاهش یافته تا زمینه خروج سایر نیروها هموار شود.
وی گفت : بر اساس اظهارات حمیدرضا طیبی در جلسه اخیر شورای معاونین جهاد دانشگاهی ، حوزه های غیر دانشگاهی از جمله مسائل سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاست خارجی از دستور کار خبری ایسنا خارج خواهد شد و از میان ۲۵۰ نیروی فعلی ایسنا ، حداکثر ۵۰ نیرو صرفا برای پوشش اخبار رسمی جهاد دانشگاهی و دولت باقی خواهند ماند.
این منبع آگاه در پایان به آیین گفت: در رابطه با اقدامات جهاد دانشگاه برای تعطیلی ایسنا ، جمعی از خبرنگاران ایسنا نامه ای خطاب به حسن روحانی نوشته اند و در این نامه به رییس جمهور متذکر شده اند که نگذارید ننگ تعطیلی ایسنا در کارنامه دولت یازدهم ثبت شود.



 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب