امروز: یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۴ [2025/06/01]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31064 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در نامه ای به دکتر سید تقی نوربخش صورت گرفت؛

قدردانی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از اقدام سازمان تامین اجتماعی برای اجرایی کردن حذف دفترچه های کاغذی درمان

خبرایران: دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای از مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی برای اجرایی کردن حذف دفترچه های کاغذی درمان قدردانی کرد و این سازمان را به عنوان پیشروترین سازمان در اصلاحات ساختاری و رویه های اداری متناسب با الزامات توسعه دولت الکترونیک دانست.
قدردانی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از اقدام سازمان تامین اجتماعی برای اجرایی کردن حذف دفترچه های کاغذی درمان

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در نامه دکتر ربیعی به دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی آمده است:
همانطور که واقفید نظام تامین اجتماعی اساسی ترین پیش نیاز توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در هر کشور تلقی شده و مهمترین اهرم برقراری عدالت اجتماعی، بازتوزیع ثروت، ارتقای سلامت و تامین معیشت جوامع محسوب می گردد و از همین رو توسعه پایدار با کمیت و کیفیت خدمات نظام تامین اجتماعی رابطه مستقیم دارد. بر این باورم در نظام تامین اجتماعی کشورمان، سازمان تامین اجتماعی بزرگترین نهاد موجود از حیث تعدد و تنوع ذینفعان چه به لحاظ بیمه بازنشستگی و چه به لحاظ بیمه درمان به شمار می رود و این دامنه و گستره وسیع مخاطبین، اهمیت توجه به ارتقاء کارآمدی خدمات و شفافیت مالی آن سازمان را در بستر فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات دوچندان می نماید. در این راستا طرح" حذف دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی" از جمله اقدامات بسیار مهمی بوده است که در دولت تدبیر و امید توسط آن سازمان به عنوان پیشروترین سازمان در حوزه انجام اصلاحات ساختاری و رویه های اداری متناسب با الزامات توسعه دولت الکترونیک در حال اجرا است که به نوبه خود گام بلندی در اجرای حاکمیت دولت الکترونیک در بخش درمان محسوب می شود.
اینجانب از مساعی ارزشمند و اثرگذار جنابعالی و همکاران فکور و پرتلاش آن سازمان در اجرای طرح مذکور که یقیناً کارکرد اصلی آن ارتقای نظام خدمت رسانی، کاهش هزینه های شرکای اجتماعی، افزایش کرامت و رضایت مخاطبین، کاهش چشمگیر زمان، صرفه جویی در مخارج و شفافیت مالی در تامین اجتماعی خواهد بود، قدردانی نموده و انتظار دارم تا پایان سال جاری شاهد تحقق صد درصدی برنامه مذکور باشیم.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب