امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 28476 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازیگر فیلم های غیر اخلاقی از ترامپ شکایت کرد

خبرایران: تارنمای شبکه تلویزیونی سی ان ان خبر داد که یک هنرپیشه فیلم های هرزه نگاری از رئیس جمهوری آمریکا شکایت کرد، که هرگز پیمان نامه عدم افشای روابط فیمابین را امضا نکرده است.
بازیگر فیلم های غیر اخلاقی از ترامپ شکایت کرد

به گزرش خبرایران، شبکه تلویزیونی سی ان ان خبر داد که وکیل استفانی کلیفورد در شکایتی که دیشب به وقت محلی توییت کرد مدعی شد که مایکل کوهن وکیل ترامپ پیمان نامه عدم افشا را از طرف ترامپ امضا کرده و در نتیجه این قرارداد اکنون باطل است.

این هنرپیشه فیلم های هرزه نگاری گفت که چندین سال پیش از آنکه ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود با وی در ارتباط بوده است. وکیل وی مدعی است که پس از آنکه در دوران تبلیغات انتخابات ۲۰۱۶ چندین زن مدعی رابطه با نامزد جمهوریخواهان شدند، وکیل ترامپ مداخله کرد تا مانع از افشاگری کلیفورد شود. به گفته وکیل کلیفورد، وکیل ترامپ در روزهای اخیر نیز قصد ساکت نگاه داشتن موکلش را داشته است.

سی ان ان پیشتر خبر داده بود که وکیل شخصی رئیس جمهوری آمریکا پرداخت ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت به یکی از هنرپیشگان فیلم های مستهجن را تقبل کرد و سازمان ترامپ و ستاد انتخاباتی وی در این تراکنش دخیل نبوده و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم آن را بازپرداخت ننمودند. وی اکنون مدعی است که ترامپ از بازپرداخت این مبلغ به وی خودداری می نماید.

چندی پیش روزنامه وال استریت ژورنال خبر داده بود که ترامپ اندکی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت به کلیفورد پرداخت کرد تا رابطه ۱۰ سال پیش این دو فاش نشود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب