امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 272 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا؛

مذاکرات هسته ای با ایران پیچده است و به زمان بیشتری نیاز داریم

خبرایران : سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه مذاکرات هسته ای با ایران پیچده است از ضروری بودن اختصاص زمان بیشتر برای به نتیجه رسیدن در این گفتگوها خبر داد.
مذاکرات هسته ای با ایران پیچده است و به زمان بیشتری نیاز داریم

به گزارش خبرایران به نقل از رویترز : "مایکل مان" با بیان این موضوع در ادامه گفت : ایران و کشورهای 1+5 برای اجرایی کردن توافق هسته ای انجام شده در ژنو نیازمند اختصاص وقت بیشتری برای برداشتن گام های فنی هستند.

مایکل مان این سخنان را امروز جمعه و بعد از پایان مذاکرات فنی ایران و کشورهای 1+5 که از تاریخ 9 دسامبر آغاز شده بود ایراد کرد.

سخنگوی کاترین اشتون در ادامه گفت : بعد از چهار روز مذاکرات طولانی و مفصل که درباره جزئیات گفتگو و در آن درباره پیچیدگی های موارد فنی بحث شد، مشخص گردید که نیاز به کار بیشتری در این مورد هست.

مان تاکید کرد که هم اکنون هیئت ها در پایتخت های کشورهای خود در حال مشورت هستند و گفتگوهای فنی به زودی از سر گرفته می شود.

مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 دیشب پس از چهار روز مذاکره فشرده در پی اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا علیه شرکت های همکاری کننده با ایران متوقف شد.

مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 از دوشنبه هفته ای که گذشت در وین آغاز شد و عباس عراقچی  مذاکره کننده ارشد ایران اعلام کرد که در پایان این مذاکرات تاریخ شروع به کار گام اول و مکانیزم اقداماتی که هر دو طرف باید انجام دهند و ساز و کارهای اجرایی آن اعلام می شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب