امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26414 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازی ۴۸ درجه شرقی ، نبرد برای دفاع از ایران

خبرایران: بازی ۴۸ درجه شرقی، یک عنوان تیراندازی سوم شخص، به‌زودی برای پلتفرم موبایل عرضه می‌شود
بازی ۴۸ درجه شرقی ، نبرد برای دفاع از ایران

هشتم آذرماه سال ۱۳۹۶، استودیو تریکسمن از جدیدترین بازی خود یعنی «۴۸ درجه شرقی» رونمایی کرد؛ یک بازی تیراندازی سوم شخص، که قصد دارد لذت هیجان و ماجراجویی در این سبک را به پلتفرم موبایل بیاورد. پس اگر برای تجربه یک ماجراجویی سوم شخص در پلتفرم موبایل آماده‌اید، ۴۸ درجه شرقی در اختیار شما خواهد بود.

هنگامی که منطقه از تیم‌های تروریستی زیادی تشکیل شده است، مردم ایران هوشیارند و به خوبی می‌دانند که اگر درکنار تیم‌های نظامی حضور نداشته باشند، کشور عزیزمان ایران به چنگ تروریست‌های مختلف خواهد افتاد. اما هوشیاری، اقتدار و عملکرد سریع مردم، باعث می‌شود تا آن‌ها نیز به کمک نیروهای نظامی بروند و با سرعت علیه تمامی تروریست‌ها اقدام کنند؛ اقدامی که باعث ایجاد نبردهای هیجان‌انگیز و جالب خواهد بود. پس بهتر است برای محافظت از مکان هایی مثل خرمشهر، تهران، خلیج همیشه فارس و مرزهای ایران آماده شوید.

در ۴۸ درجه شرقی، می‌توانید کنترل یکی از ۷ شخصیت اصلی را برعهده بگیرید و در قالب آن به مبارزه بپردازید. در بازی امکان انتخاب محل مبارزه از روی نقشه وجود دارد و به این دلیل درک بهتری از محیط بازی خواهید داشت. همچنین، امکان همراه شدن با یک دوست و بازی دو نفره نیز وجود دارد تا درصورت حمله، بتوانید به صورت دونفره از محل خود دفاع کنید. البته نباید فراموش کرد که امکان رقابت مستقیم با یک دوست نیز وجود دارد. صداگذاری حرفه‌ای، طراحی بصری جذاب و دقت به جزئیاتی که برای هرکدام از بازیکنان اهمیت خاصی دارد، باعث شده تا ۴۸ درجه شرقی، به یکی از بازی‌های موردانتظار در مارکت موبایل سال ۱۳۹۶ تبدیل شود.

۴۸ درجه شرقی، شوتر آنلاین از استودیو تریکسمن، در سال جاری و با حمایت شتاب دهنده سندباد برای پلتفرم‌های موبایل عرضه خواهد

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب