امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25966 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سفیر عراق اعلام کرد؛

روادید زائران ایرانی با نابودی داعش لغو می‌شود+عکس

خبرایران: سفیر عراق گفت: تلاش می کنیم که برای سال های آینده و به ویژه پس از نابودی کامل داعش و رفع تهدیدهای تروریستی، موضوع اخذ روادید زائران اربعین حل شود و زائران راحت تر به کربلا مشرف شوند.
روادید زائران ایرانی با نابودی داعش لغو می‌شود+عکس

 «راجح صابر الموسوی» سفیر عراق در ایران با معجزه خواندن حضور میلیونی زائران در کربلا تصریح کرد: اینکه حدود ۲۰ میلیون زائر در یک شهر تجمع کنند و مراسم در کمال امنیت برگزار شود، چیزی شبیه به معجزه است و اقتدار و اعتقاد والای مسلمانان را به رخ جهانیان می کشد.

سفیر عراق با اشاره به اینکه مراسم پیاده روی اربعین یک سنت دیرینه در عراق بوده است، افزود: طی چند سال شمار زائران بطور چشمگیری افزایش یافته و به ده ها میلیون نفر رسیده است.

راجح صابر که در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما حضور یافته بود اضافه کرد: تلاش می کنیم که برای سال های آینده و به ویژه پس از نابودی کامل داعش و رفع تهدیدهای تروریستی، موضوع اخذ روادید زائران اربعین حل شود و زائران راحت تر به کربلا مشرف شوند.

سفیر عراق ادامه داد: این خواست خداوند بود که ایران در کنار عراق بایستد و برای منطقه و جهان امنیت بیاورند.

الموسوی افزود: تلاش های دو کشور در مبارزه با تروریست ها به استقرار امنیت در سراسر منطقه و جهان منجر خواهد شد.

الموسوی همکاری ایران و عراق در مراسم پیاده روی اربعین را نشانه اتحاد قوی دو کشور توصیف کرد و گفت: ما با ادامه این همکاری ها اجازه هیچگونه تهدیدی علیه زائران را نمی دهیم و انشاالله که همه زائران در کمال صحت و سلامت به خانه هایشان باز می گردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب