خبرایران: مدیرعامل شرکت بیمه رازی با معرفی محصول تازه شرکت بیمه رازی در حوزه بیمه های عمر و سرمایه گذاری با عنوان «بیمه آینده ساز»، توسعه فروش بیمه های زندگی را راه موثری برای اشتغالزایی دانست.
به گزارش خبرایران، محمود امراللهی مدیر عامل شرکت بیمه رازی در همایش بین المللی فروش خدمات بیمه که در آن«برایان تریسی» فروشنده و سخنران معروف جهان به تدریس پرداخت، با اشاره به این که هر کانادایی ۵ فقره، هر ژاپنی 2/4 فقره و هر هندی ۲ فقره بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری دارد، گفت: متاسفانه این رقم در ایران بسیار بسیار کم است.
امراللهی تصریح کرد: سال گذشته ۳۷۰۰ میلیارد تومان بیمه زندگی در کشور ما فروخته شده و گفته می شود حدود ۱۴ میلیون نفر در ایران بیمه نامه عمر دارند که کمتر از ۲۰ درصد کل جمعیت کشور را شامل می شود.
وی با بیان این که اگر هر ایرانی یک بیمه نامه عمربا حق بیمه متوسط ۵۰ هزار تومانی در ماه داشته باشد، رقمی معادل ۳ هزار میلیارد تومان در ماه را عاید اقتصاد کشور می کند، اظهار کرد: اگر متوسط سرمایه لازم برای ایجاد یک فقره شغل ۱۰۰ میلیون تومان باشد، مشخص می شود که از محل جمع آوری این حق بیمه ها می توان سالانه دست کم ۳۶۰ هزار فقره شغل ایجاد کرد و این روند دقیقا در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
مدیرعامل شرکت بیمه رازی توسعه فروش بیمه های عمر را درگروی آشنایی بیشتر مردم با مزایای این بیمه نامه از طریق افزایش فعالیت نمایندگان شرکت ها دانست و خاطرنشان کرد: استراتژی بیمه رازی این است که پرتفوی شرکت متوازن شود و در این راستا برنامه ریزی کرده ایم که سهم بیمه های زندگی از پرتفوی شرکت در سه سال آینده به ۳۵ درصد برسد.
امراللهی فعال شدن کمیته بیمه زندگی این شرکت و برگزاری منظم جلسات آن را یکی از راهکاری موثر در این بخش دانست و اظهار کرد: نزدیک ۱۰۰۰ نفر ساعت کار کارشناسی بر روی محصول جدید بیمه های زندگی شرکت انجام شد و در نهایت بیمه زندگی آینده ساز به عنوان یک محصول جدید طراحی شد که به زودی جزئیات آن اعلام می شود.
وی برنامه ریزی برای جلب نماینده فروش بیمه های عمر و ارائه میز کار به نمایندگان را از دیگر اقدامات شرکت در راستای توسعه فروش بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری خواند و ادامه داد: علاوه بر طرح های انگیزشی متنوع برای نمایندگان، کلاس ها و دوره های آموزشی مختلفی نیز در این زمینه طراحی شده که برگزاری همایش بین المللی فروش خدمات بیمه با حضور برایان تریسی، یکی از آنهاست.
مدیرعامل شرکت بیمه رازی با تاکید بر این که «آموزش» می تواند دنیای همه از جمله شرکت ها را متحول کند، گفت: بیمه رازی در دوره مدیریت جدید بر موضوع آموزش تاکید دارد و آن را به صورت مستمر پیگیری می کند.