امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25843 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون جدید بازرگانی شرکت پاکسان منصوب شد

خبرایران : مهندس رضایی با حکمی از سوی مدیرعامل شرکت پاکسان معاون جدید بازرگانی این شرکت شد و ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر نوری کار خود را رسما آغاز نمود.
معاون جدید بازرگانی شرکت پاکسان منصوب شد

به گزارش خبرایران از پاکسان نیوز در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران بخش های مختلف شرکت پاکسان جلسه معارفه مهندس رضایی به عنوان معاون جدید واحد بازرگانی شرکت پاکسان برگزار شد.

در این مراسم مهندس صفوی نژاد مدیرعامل شرکت پاکسان ضمن پر اهمیت شمردن وظایف و مسئولیت های واحد بازرگانی این شرکتو نقش تعیین کننده آن در فرایند تولید و فروش از زحمات دکتر نوری معاون پیشین بازرگانی این مجموعه قدردانی نمود، حضور و همکاری وی در مجموعه پاکسان را بسیار موثر خواند و گفت: ایشان در دوره همکاری خود با این نقش ماندگاری در تحقق اهداف سازمان داشتندو بی شک این جدایی چندان خوشایند نیست.

دکتر نوری نیز ضمن قدردانی از مدیریت مجموعه و همکاران خود ضمن ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد واحد بازرگانی در دوره مسئولیت خود، اقدامات مثبت صورت گرفته در واحد بازرگانی را نتیجه زحمات همگان دانست و افزود: همکاران بسیار خوبی در این مجموعه که همچون دانشگاه است داشتم و از تک تک آنها مهارت و درس های زیادی آموختم برای آقای رضایی نیز بهترین ها را آرزو می کنم.

در ادامه این نشست مهندس رضایی مدیر جدید واحد بازرگانی شرکت پاکسان ضمن معرفی خود، واحد بازرگانی را به مثابه خون جاری در بدن انسان دانست و حضور در شرکت پاکسان را فرصت مغتنمی شمرد تا دوشادوش همکاران واحد بازرگانی تجربیات و دانش خود را در عرصه عمل به کار گیرد.

از سوابق کاری مهندس رضایی می توان به حضور در شرکت ایرانول، پتروشیمی شازند و شرکت داروگر اشاره کرد که مسئولیت لجستیک و پشتیبانی سایر واحدهای سازمان، به ویژه تولید را بر عهده داشته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب