امروز: یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴ [2025/05/04]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25518 تاریخ انتشار: جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آشنایی با خدمات سازمان تامین اجتماعی؛

شماره تلفن ١٤٢٠ پل ارتباطی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان با سازمان تامین اجتماعی

خبرایران: مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته با هدف پاسخگویی سریع به بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان راه اندازی شد.
شماره تلفن ١٤٢٠ پل ارتباطی بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان با سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان می توانند با تماس با شماره تلفن ١٤٢٠ مسائل و مشکلات خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.
بر این اساس، مواردی که نیاز به بررسی تخصصی داشته باشد، پیگیری و نتیجه به مخاطبان پیامک و یا ایمیل می شود.
بخش پورتال مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی WWW.TAMIN.IR فعال است و بیمه شدگان پس از ثبت نام در این بخش و دریافت کد کاربری، می توانند سئوالات خود را در پورتال ثبت و پاسخ را دریافت کنند.
همچنین، مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق پیام صوتی با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان می توانند در ارتباط باشند .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب