امروز: چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۴ [2025/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25464 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مجید شفیعی اعلام کرد؛

پایان مهر آخرین مهلت ثبت نام برای برگزاری کارگاه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

خبرایران: متقاضیان برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال تا پایان مهرماه مهلت دارند درخواست خود را به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال نمایند.
پایان مهر آخرین مهلت ثبت نام برای برگزاری کارگاه در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال

به گزارش خبرایران از ستادخبری کمیته روابط عمومی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال،  مجید شفیعی مدیر بخش دانش دیجیتال این نمایشگاه گفت: از تمامی فعالان حقیقی و حقوقی در حوزه رسانه های دیجیتال که علاقمند به برگزاری کارگاه های تخصصی در بخش جنبی نمایشگاه هستند دعوت می شود برای ثبت نام در قسمت متقاضیان برگزاری کارگاه ها و نشست های نمایشگاه به نشانی اینترنتی http://www.saramad.ir/fa/regkargah مراجعه نمایند.
وی بیان داشت: با توجه به شروع ثبت نام آنلاین از متقاضیان در هفته اول آبان، زمان ثبت نام از متقاضیان برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی قابل تمدید نیست.
مدیر بخش دانش دیجیتال یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در خصوص محور های موضوعی در نظر گرفته شده برای این کارگاه ها، تصریح کرد: این کارگاه ها موضوعات مرتبط با سواد رسانه ای بالاخص سواد فضای مجازی، شناسایی فرصت ها وتهدید های فضای مجازی به منظور مصونیت بخشی و بهره گیری از ظرفیت ها، آموزش های نرم افزار ها و یا خدمات فنی و تخصصی که به نوعی با نشردیجیتال مرتبط می باشند و مشاوره های کسب و کار و سخنرانی صاحبان کسب و کار های نوپا را شامل می شود که می تواند بخشی از خلأهای محتوایی مخاطبان رسانه های دیجیتال را پر می نماید.
شفیعی در خصوص اسامی کارگاه ای قطعی شده تا کنون گفت: کارگاه های آینده پژوهی و تحول دیجیتال، تحلیل شبکه های اجتماعی و کاربرد های آن، هوش مصنوعی و علوم شناختی و تاثیر آنها بر رسانه های نوین، نورومارکتینگ و نورولیدرشیپ و کاربرد های آنها در مدیریت رسانه ای، ساخت پروفایل حرفه ای در اینستاگرام و تلگرام، رسانه های دیجیتال و تکنیک های نوین فراگیری زبان های خارجی، سواد رسانه ای در کاربرد نرم افزارهای تلفن همراه (اپلیکیشن)، نقش سواد رسانه ای در ارتقای گفتمان صاحبان رسانه از نگاه ارتباطات اقناعی ، اهمیت تولید محتوا در کسب و کارهای نوپا و دیجیتال، معافیت های مالیاتی رسانه دیجیتال، سواد بازی های رایانه ای و موبایلی، الزامات تبلیغ در فضای مجازی، تبلیغات ویروسی در فضای مجازی، تبادلات امن تجاری، فناوری رسانه و سلامت، دوره آشنایی با گرافیک بیسیک، اصول دفاع فرهنگی موثر درمواجهه با شبکه های اجتماعی، راهکارهای مدیریت رسانه در خانواده، ساخت انیمیشن استاپ موشن با موبایل، امنیت و حریم خصوصی در فضای مجازی، دانشگاه هیولاسازی دشمن، ویروس های رایانه ای، قدرت باورنکردنی پردازش اطلاعات، عوامل جذابیت در بازی های رایانه ای نهایی شده است.
یازدهمین نمایشگاه بین المللي رسانه های دیجیتال از تاریخ 20 تا 26 آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود و از ساعت 10 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب