خبرایران: سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راهآهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانهروز با خط ویژه تلفنی 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوی سؤالات مسافران و هموطنان خواهد بود.
به گزارش خبر ایران ، مسافران و متقاضیان میتوانند پس از تماس با شماره مذکور (5149-021) از خدماتی همچون برنامه حرکت قطار، خدمات تمامی شرکتهای مسافری، مراکز فروش بلیت و تعرفه و قوانین مربوط به آن از جمله استرداد بلیت، صدور المثنی، حمل خودرو و توشه و همچنین بلیت بین المللی و اینترنتی، معرفی ایستگاهها و از این قبیل بهرهمند شوند.همچنین متقاضیان پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گویا به منظور استفاده از خدمات این سامانه از طریق اطلاعات گویا، فاکس، کارشناسان سامانه اقدام کنند.هموطنان و مسافران می توانند با ارسال پیامک به شماره 5149-021 نسبت به گزارش مشکلات احتمالی در قطار به صورت آنلاین اقدام کرده تا متولیان سامانه در کوتاهترین زمان ممکن اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات را صورت دهند.