امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 18938 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ثبت بزرگترین پیروزی ارتش سوریه بر تکفیری‌ها

حلب آزاد شد/ پس از پنج سال ظلم و جنایت تروریست ها مردم به خیابان ها آمده اند/

خبرایران:مردم سوریه و حلب پس از انتشار خبر آزادی حلب به خیابان‌ها آمده‌ و به جشن و شادی مشغول هستند
حلب آزاد شد/ پس از پنج سال ظلم و جنایت تروریست ها مردم به خیابان ها آمده اند/

به گزارش خبرایران، در حالیکه المیادین اعلام کرد فقط یک درصد از شهر حلب در دست تروریست‌ها است اما منابع خبری از آزادی کامل حلب خبر می‌دهند.

عملیات نیروهای ارتش سوریه و نیروهای مقاومت برای آزادسازی محله‌های شرقی که به مدت چندین سال در اشغال گروه‌های تروریستی به سرکردگی باند تروریستی جبهه‌النصره قرار داشت، با فتح آخرین قلعه تکفیری‌ها به پایان رسید و به این ترتیب دومین شهر بزرگ سوریه و پایتخت اقتصادی این کشور به طور کامل آزاد و پاکسازی شد.

خبر آزادسازی حلب در حالی منتشر شده که مردم پس از پنج سال ظلم و جنایت تروریست ها به خیابان ها آمده اند و به جشن و شادی مشغول هستند.

منابع میدانی گزارش دادند: مردم با حضور گسترده در محلات و خیابان های محلات جنوبی در شرق شهر حلب با شلیک تیر هوایی مشغول برگزاری جشن هستند.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می‌شود.

خبرنکار العالم در گزارشی از حلب اعلام کرد، خبرها از عقب نشینی گروههای مسلح از تمامی مناطق حلب و آزادی کامل این شهر حکایت دارد اما این خبر هنوز از طرف منابع رسمی تایید نشده است.

حسین مرتضی رئیس دفتر العالم در سوریه گفت اگر چه هنوز آزادی حلب به طور رسمی آغاز نشده است اما جشن و شادمانی اهالی حلب آغاز شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب